Gå til innhold

====Give aways til deltagere på NM finalen===

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

gjelder di premiene bare di som konkurerer den dagen, eller det det di som har konkurert gjennom hele året(mener di 1. 2. 3. plass premiene, og sånne ting?

Skulle gjerne vært med , men sommerdekk og snø er ikke så bra sammen :D

Derfor er det noe som heter vinterdekk, Terje:D Vurderer å dra nedover til Gatebilmessen med Opel jeg også, skal montere DEFA pakke neste uke nå, og få hadd på noen alu vinterdekk, klar til Gatebilmessen i slutten av mnd:D Anlegget blir vell ikke ferdig (aldri ferdig), men skal verken stille ut eller konkurere så har egentlig ingenting å si:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Derfor er det noe som heter vinterdekk, Terje:D Vurderer å dra nedover til Gatebilmessen med Opel jeg også, skal montere DEFA pakke neste uke nå, og få hadd på noen alu vinterdekk, klar til Gatebilmessen i slutten av mnd:D Anlegget blir vell ikke ferdig (aldri ferdig), men skal verken stille ut eller konkurere så har egentlig ingenting å si:)

 

Hmmm

Ikke så lett når vi har 18 biler i gården.

Trenger jo ikke vinterdekk på alle skjønner du ;-)

Men kan kanskje hende jeg kan dra neddover med limoen, og få målt den og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm

Ikke så lett når vi har 18 biler i gården.

Trenger jo ikke vinterdekk på alle skjønner du ;-)

Men kan kanskje hende jeg kan dra neddover med limoen, og få målt den og :D

Hva i huleste skal man med 18 biler? Hehe..Si fra hvis plass da, er med døn:D Neida=p Håper det blir tur på meg iallefall..si ifra viss du skal nedover, kan jo kjøre sammen.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder di premiene bare di som konkurerer den dagen, eller det det di som har konkurert gjennom hele året(mener di 1. 2. 3. plass premiene, og sånne ting?

Skulle gjerne vært med , men sommerdekk og snø er ikke så bra sammen :D

 

Gjelder nok bare NM ja :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder di premiene bare di som konkurerer den dagen, eller det det di som har konkurert gjennom hele året(mener di 1. 2. 3. plass premiene, og sånne ting?

Skulle gjerne vært med , men sommerdekk og snø er ikke så bra sammen :D

 

Gjelder kun de som deltar på finalen dette gitt.... Så det er bare å melde seg på og låne noen vinterhjul.... Du har vel nok av biler å ta det av ;)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfristen er 10 november.... ;)

 

Vi kommer med flere saker, idag har jeg snakket med Sony også, så jeg venter bare på en bekreftelse fra de, før det blir offisielt. ;)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortsetter listen med gggoooooodddieeesss:

 

-2 stk Magicar Multifunksjons bilalarm inkl fjernkontroll m/display (verdi 6000,-) - Sponset av Autohifi AS

 

-3 stk Pyle Dobbel DIN Radio/Kassett/CD spiller (Verdi 7500,-) - Sponset av Autohifi AS

 

-14 stk Rockford Fosgate Capser (Verdi 1400,-) - Sponset av Autohifi AS

 

-20 stk klokker (verdi 4000,-) - Sponset av Autohifi AS

 

-70 stk Coke Zero kjølebagger (Verdi 3500,-) - Sponset av Coca Cola/Autohifi AS

 

-50 stk Coke Zero nøkkelringer (Verdi 500,-) - Sponset av Coca Cola/Autohifi AS

 

-14 stk CD/DVD mapper (Verdi 1050,-) - Sponset av Autohifi AS

 

-4 stk Bagger Aiwa/JBL (Verdi 800,-) - Sponset av Autohifi AS

 

Tusen takk til http://www.autohifi.no

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil delta på Gatebil, men spørsmålet mitt er, jeg må da delta i street open, er det en klasse der som er supertreet 1+ eller er det bare street a,b og c

 

Du har vel ikke nok kvalifiseringspoeng til å delta i de offisielle klassene på NM i år, og derfor er det vel Street Open eller Extreme klassen som du kan delta i...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil delta på Gatebil, men spørsmålet mitt er, jeg må da delta i street open, er det en klasse der som er supertreet 1+ eller er det bare street a,b og c

 

Street Open, er egentlig en klasse der Street A, B og C er slått sammen... Har du ikke nok kvalpoeng så er det som NP sier at det er Extreme 1+ som gjelder....

 

Blir det maaaange i Street Open, så kan vi jo kjøre Super Street Open også, men da må det til iallefall 5 deltagere i Street Open

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi fortsetter med kule premier:

 

-1 stk Pioneer DVR-440H-K DVD spiller med harddisk (Verdi 3000,-) - Sponset av Pioneer Norge AS (trekkes ut blant deltagerne i Bass Race)

 

-1 stk Pioneer AVIC-S1 portabel Navigasjon (Verdi 5500,-) - Sponset av Pioneer Norge AS (trekkes ut blant deltagerne i Bass Race)

 

Tusen takk til Pioneer Norge AS, de er også en av våre hovedsponsorer til finalen...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm

Ikke så lett når vi har 18 biler i gården.

Trenger jo ikke vinterdekk på alle skjønner du ;-)

Men kan kanskje hende jeg kan dra neddover med limoen, og få målt den og :D

 

Glad det ikke jeg jeg som skal betale årsavgift på alle bilene.. :o

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt stygt å si det, men så lenge det er sant er det vel lov.....

 

 

:fatality: :D :D :D DETTA BANKER EMMA FINALEN SÅ HELT JÆ#¤%!!!!! :D :D :D :fatality:

 

Heheheh :fatality:

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår