lunebo Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hvilken girkasse er best på 9Amotor den som sitter på motoren eller g60 kassa?? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 hvilken girkasse er best på 9Amotor den som sitter på motoren eller g60 kassa?? Er det ikke 02a kasse på begge a? står uansett på kassa! Jeg kjøpte 02a (samme som på G60) som er ny overhalt og satt in 5 gir fra 02 passat TDI som jeg skal bruke på min 9a i allefall... Kan nok fint bruke den kassa du har nå men eventuelt overhale den... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 okei da får jeg bruke den og se hvor lenge den holder Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Eneste gir kassen jeg ikke har vraket var fra en passat tdi. Mye lengre utveksling på girene. Er usikker på kodene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Eneste gir kassen jeg ikke har vraket var fra en passat tdi.Mye lengre utveksling på girene. Er usikker på kodene. Eneste gir kassen du ikke har vraket? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Japp. Har knust 4 gti/g60 kasser på 16vT corradoen min. Sveiste diffen på en men den røk nok til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Nå kommer jo jeg til og bruke en nyoverhalt 02a kasse med quife diff og lest om flere i statene som kjører 400hk+ med disse kassene så går nok bra... hvis man sveiser diffen i kassene er det jo ikke så rart at det ryker da... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sveiste bare i ene kassen for å teste. Var ingen som kunne svare meg på hvordan det ble så da måtte jeg finne det ut. Kassen ryker ikke fortere om man sveiser diffen. Bare driv akslingene og dekkene som ikke liker det. Er tannhulene som tar kvelden eller bolten som går igjennom orginal diffen. Den løsner og slår hull i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sveiste bare i ene kassen for å teste. Var ingen som kunne svare meg på hvordan det ble så da måtte jeg finne det ut.Kassen ryker ikke fortere om man sveiser diffen. Bare driv akslingene og dekkene som ikke liker det. Er tannhulene som tar kvelden eller bolten som går igjennom orginal diffen. Den løsner og slår hull i huset. Husker tråden hvor det var snakk om og sveise diffen og blir jo mye brytninger i svinger og liknende som som du sier ødlegger ikke det i seg selv kassen. men hvilken stand var disse kassene du har brukt? synes det er rart at kassene dine ryker som har mindre effekt en disse i usa... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg