VR6power Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 lurer på om nokken kan svare meg på hvilken av desse ledningane eg må koble meg innpå gjennom et rele for å ha muligheit for å slå på vifta manuelt ved f.eks småkjøring der bilen fort blir varmere enn ved langkjøring. bilen er en vw golf mk3 vr6 bilde av kontakta: takker for gode svar;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 lurer på om nokken kan svare meg på hvilken av desse ledningane eg må koble meg innpå gjennom et rele for å ha muligheit for å slå på vifta manuelt ved f.eks småkjøring der bilen fort blir varmere enn ved langkjøring. bilen er en vw golf mk3 vr6 bilde av kontakta: takker for gode svar;) henger meg på den Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hva med prøvelampe? det var sånn vi fant det ut før vi fikk internett;) Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 prøvelampe e jo greit nok, men tenkte kanskje nokken hadde gjort det før slik at eg kunne "stjele" fremmgangsmåten, bare så eg ikkje risikere å brenne opp noke, hehe.... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ingen av de? Det du gjør er å koble deg inn på det eksisterende relèet til vifta. Altså legger en ny styrestrømkrets inn på relèet som du har bryter på. Batteri>Bryter>Relè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Du kan jo måle med et multimeter mellom hvilke poler det er motstand. Eventuelt prøve deg frem med å sette spenning på polene. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg