DevilsTower Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Du kan nok jobbe litt mere med bakgrunnen på begge bildene. Første bildet blir bilen nesten en del av bakgrunnen, og røyken ifra fabrikken stjeler voldsomt mye oppmerksomhet (søppeldunken?). Andre bilde av skolen(?) i bakgrunnen er vel ikke stort bedre, men øynene forblir på bilen her. Det at vedkommende står å spinner gir liv i bildet, det liker jeg ihverfall :) (kunne kanskje hatt litt lengre lukketid?) Godt du ikke er fornøyd, alltid bra å jage etter et bedre resultat. Men husk å ikke sett deg selv for høye mål ;) Du har ihvertfall 2 gode objekter å jobbe med her. Står på du! Gidder rett og slett ikke kjøre i flere timer for å finne location når man begynner med shoot ved midnatt, gidder da heller ikke å fise rundt å sparke vekk søplekasser og slikt :P Er utrolig dårlig med locations her, bor på et veldig lite sted. Utrolig kjipt igrunn! Takk for konstruktiv kritkk! :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Da var det på tide å gjenopplive denne tråden! Slenger ut noen bilder fra Gardermoen :) C&C er som vanlig ønsket ;) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Som jeg sa på msn Espen. Kjempe flotte bilder og du inspirerer meg mer og mer til å skaffe meg et kamera og knipse! :) Keep up the good work mate. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 http://www.bilforumet.no/galleriet/data//637/Gard_007_2_.jpg - Devil et at av de feteste bildene fra treffet:) (i mine øyne) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 var veldig bra det bilde av poloèn ja. likte også preza bilde veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg