Erik Braseth Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke sikkert det funker for dere, men for meg funka det kjempebra å bruke dette "made in a hurry"-verktøyet. Jeg hadde ikke sentreringsverktøy så jeg bøyde likesågodt til en fastnøkkel så jeg kunne skru fast trykkplata gjennom starterhuset :) Var bare å stramme til så trykkplata såvidt holdt lamellen og girkassa traff på første forsøk (vel jeg hadde jo prøvd 67 ganger før jeg kom på ideen såklart..) Og det med å ligge på ryggen med girkassa på brystet. Gjør det hele tida jeg. Plagdes litt med automaten, for halvparten av oljen rant ned i ansiktet og andre halvparten i skrittet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Akslingen er akkurat like stor som et vanlig kosteskaft, så å spisse til det litt fungerer ganske bra trur jeg! :) altså da spisse det litt for å få det inn i lagerert i svinghjulet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Eller annskaffe deg enn aksling fra en havarri kasse:) Beste sentrerings verktøye du kan få deg :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har tatt sentreringa på øyemål kvar gang og det fungera no for meg:) pleier å bruke en dor, å få den til så det ser bra ut:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg