Gå til innhold

Kjøpt A3, trenger inspirasjon:)

Ranger emnet

Vwgolfii

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant dette på hovedsiden:P

Vip Auto Service Norge tilbyr utstyr for styling og oppgradering av dashbord til ett bredt spekter av bilmodeller. Spesialiteten er dashbord komponenter i tre og alumium etterligninger. Alle panelene er produsert i formstøpt myk plast med tykkelse på ca 2 mm.

Montering og bruk av dashbord panelene er problemfritt. De er selvklebende og monteres på etter en grundig vask av underlaget med rødsprit. Det må også benyttes varmluftpistol eller hårføner på panelene ved montering for å få frem mykheten i de og for en perfekt passform. Dashbord panelene trenger ikke noe vedlikehold og kan fjernes igjen uten å etterlate merker.

Var ikke klistermerker:P

Skal være enig i at det er typisk "biltema-styling".. Men jeg vil tro dette er et bedre alternativ enn å lakkere når man først vil gjøre noen endringer i interiøret..

Eneste jeg har funnet så langt til interiør i A3 er girkule, rammen rundt girstangen og alu.ringer i speedometer.. godt mulig dette er en skikkelig "forbedring" i interiøret for noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, mulig.. står jo at delene kan varmes opp med varmluftpistol for å kunne tilpasses..

Er verre når du må frem med saksa... Meningen med å varme det gjør bare at det legger seg i riktig bue iforhold til underlaget. Er verre når en list er 1cm for kort, etc. Kan ikke akkurat begynne å strekke i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen quotes angående vipauto:

Har en kompis som handlet der til an Saab 900. Ser ganske limt på ut og passformen var vell så som så.

Service og levering var det ingenting å utsette på.

Jeg prøvde Alu dekor i min i fra Vipauto,anbefales IKKE!

Dårlig passform og jalla "dekaler"!

Hmm...Høres ikke ut som noe man skal ha inn i en Audi dette med andre ord..

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Stoler på dere og dropper hele tanken ang. dashbord-plastikk:)

Fikk pakke her om dagen.. Vmaxx justerbart:)

Så er det felger som er neste punkt på listen..

Blir 18" uansett, med tanke på veiene her på vestlandet..

Valget står mellom RS4 II, A8 og League I.A. Spike:

http://www.dekkexpress.no/produktinfo?type=felg&id=250

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

please ikke kjøp A8 felger, men det er min mening...

Husk at det DU som skal ha det på DIN bil og DU må fornøyd, drit i hva andre synes, men så klart det er morsomt når andre liker det du gjør med bilen!!

var nice de league I.A felgene!!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den du:)

Enig i at vi har forskjellig smak.. Begynner selv å gå litt bort fra tanken på A8 felger.. Syns de ser bra ut på A3, men kanskje League Spike passer litt bedre etter min smak?

Likte den lille søte kanten på Spike felgene:P

Hvilken dekk-dim anbefaler dere på 8x18? Liker litt bredde, men liker også dekkstrekk..

Fant noen "Falken FALK ZE512" 215/40ZR18, noen som har kjennskap til desse? Søppel?

Vurderer også Goodyear EAGLE-F1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Etter å ha kjøpt

- 1 sett med 18" felger

- 1 sett med 19" felger

- 3 par frontlykter

- justerbart senkesett

- vanlig senkesett

- frontfanger, sideskjørt, bakfanger, bakdel, bakrutesenker, lyktelist (facelift), blinkers, baklykter, powerflex foringer, sotfilm, bakpotte osv. osv.

Klarer aldri å bestemme meg.. Nå er jeg lei! :P

Slik ser den ut idag:

2ibc0m0.jpg

ok2zvc.jpg

20l1f0z.jpg

28vdqgz.jpg

Nå skal bakpotten og rieger bakdel monteres.. så sier jeg meg ferdig, og handler meg Golf mk2 nå på lørdag (nytt prosjekt! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider