Gå til innhold

Slark i mellomaksel oppheng

Ranger emnet


bvg

Anbefalte innlegg

Til et justerbart eller bare til et nytt? Hvordan er det å juster det, justerer bare til det er likt?

Hadde et ligganes så kortet det inn litt og slang på poliflex foringer.

Det gammle skal jeg lage justerbart en dag. fant ikke grove nok gjengestenger så måtte bare sveise.

Men jeg fikk en liten overaskelse når det skulle byttes. Jeg hadde fått slått av den påsveisa " muttern" som er til den øverste bolte :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

krishell, ikke rart d har fått litt vibrasjoner i bilen da! hehe

tror jeg og må korte det inn lit..hdde 4mann i bilen i går, og ved fullt pådrag i 90kmt i 5. rista og slo det fælt! men satan så fint det er med litt dreiemoment:D

 

trond, enten kjøp justerbarthos lysaker, eller så kan du kappe staget med vinkelsliper(tynnest mulig kappskive) og så sveise det sammen igjen..

 

angående kryss og div deler fra biltema, jeg syns det er fint som faen å kjøpe slike ting fra biltem, for da ser du om det blir bedre, blir det så, kan du kjøpe orginalt/forsterket etterpå..så slipper du å "bom kjøpe" dyre deler..

 

wild berries, hvem er du? åssen bil osv.. har jeg sett deg?

 

WB, hehe så nå at du mest sannsynelig er litt i eldste laget for mekjarvik/kvadrat treffene hehe, så har nok ikke sett deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss: 63-110, 63-100

Lagerholder: 74-809

Støttelager 50,8mm: 74-6009

Støttelager 44,5mm: 74-6007

 

Er kryss etc fra biltema bra nok til å brukes???? Noen som har prøvd? Har litt skepsis til enkelte biltema-ting..Betaler gjerne noen kr mer for ting som varer og tåler litt.

 

PS, hvilket støttelager er til hva? (står to str) Er Turbo grøvre enn andre feks?

 

Noen som vet hvilket støttelager som er til hva?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår