farlig Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har i dag montert s80 el vifte på 940en min. Vifta funker kjempebra, men flatsikringen på 30 amp går rett av når vifta vil starte. Hvor stor flatsikring ( den mellomste ) får man tak i, og hvor? Hvordan har andre løst dette problemet? Jeg vil helst slippe å gå på med bilstereosikring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Flere i paralell? Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg hadde 2 stk 30 amp i paralell. Men har en 40amp "stor" nå. Hvis vifta har stått lenge kan den trekke veldig mye strøm i det den starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Takk for tips! Da får jeg prøve å montere en sikringsholder med 2 x 30amp i paralell. El. vifte er herlig forresten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i sikringsholder med TO flatsikringer? På biltema finner jeg bare en eller fire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Da har jeg montert to 30 amps i parallell, og det funker fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg