Gå til innhold

hovedlysbryter

Ranger emnet


bytter

Anbefalte innlegg

hei!

har nettop kjøpt en Golf 3 1.9 tdi stasjonsvogn.

jeg har et spørsmål angående hovedlys bryteren!

det lyser kun i signalene oppe på bryteren når den står på parklys ellers er de mørke!er dette normalt? skal det ikke være lys i dem uansett om den står på 0,park eller hovedlys? (se bilde)

det er heller ikke lys i dimme bryteren!

lysbrytar2jn4.jpg

 

Er også plaget med at instrument belysningen (pærene slutter å virke) er dette et "golf" problem eller er det bare min golf?

:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret!

pærene i varmeapperatet og i speedometer konsollen ble skiftet for en uke siden,så ble det mørkt i tripptelleren, var så å fikk skiftet den for et par dager siden.nå er den ene pæra i speedometer konsollen mørk igjen!!

det er egentlig ikke noe stort problem at en pære blir mørk men synes det er mystisk at de ryker rett etter skifting.det er kansje noe som er feil med det elektriske,jeg tenker på spenningsfeil men jeg har egentlig ikke peiling på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel ikke garanti om det er mellom to private. Er det via firma er det vel 3 måneder. Litt usikker på om lyspærer faller under garantien..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er kjøpt hos forhandler men ikke volkswagen!

har garanti så det er ikke noe problem,men i og med at de har skiftet pærer to ganger og nå er en ny pære mørk igjen skulle man jo tro at det er et eller annet som er feil!

skal tilbake til forhandler og skifte pæren i morgen samt bakrutevarme bryteren og sigaretttenneren så vi får se om de finner ut noe!

 

ps Audio-team: stikker innom for å diskutere annlegg med deg en dag,hører ingen slår deg på gode tilbud og service (i allefall det jeg har hørt på bygda) så ha kaffen kokt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår