bastard Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjøpte meg en Seat Toledo 96 mod idag, men får ikke låst bilen. Når jeg låser bilen så går låsene igjen, men så skvetter de opp igjen med en gang. Så den blir låst i ca 1 sekund før den åpner seg selv igjen. Eieren hadde aldri vært ute for dette før. Hva kan det være? Får ikke låst bilen innenfra heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 På en Peugeot jeg har kjørt, så fikk jeg samme problem, hvis en av dørene ikke var ordentlig igjen, kanskje det er en kontakt i en av dørene som er dårlige eller noe? Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Merkelig. Åssen kontakt er det du mener da? For sentrallåsmotorene må jo være i orden hvis den låser opp og igjen alle dørene`?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Noen som kan forklare virkemåtene på sentrallåsene her. Vet det er vakum pumpe baki trunken som styrer dette og det ligger "vakumklokker" i hver enkelt dør som drar inn og ut stagene til låsen. Er visast bare 2 av dørene som går nå og regner med problemet ligger i en slange eller ei såkalt klokke, men må vel ut med hele gulvtrekket for å finne slangene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg