ugn Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Selger som beskrevet over en tom kasse til 12" bass. Var orginaltkasse til en JBL av noe slag, er på ca. 25-30 liter antar jeg. Kan sikkert måles hvis det er av interesse. Selger også en meget hjemmelagd kasse med 2 stk 10" boschman subber. Kassen er ikke pen og selges helst usett så billig som mulig. Skambud taes imot med takk, spesielt på sistnevnte. Bilder kan sikkert også skaffes ved den minste antydning til interesse. Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg kan kjøpe de 2x10" for 50,- hvis jeg får med dynamitt som jeg kan bruke:p Er så lenge siden jeg har sprengt basselement:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Spurte deg i stad om du ville ha de for 50,- men da takket du nei. Det var riktig nok uten den dynamitten da men. Foreslo jo et par tunderking eller.no slik ;D Kanskje de faktisk hadde lagd litt lyd / trykk da :p Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Må ha dynamitt (det er dynamitten jeg ev. betaler for). Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bump :) Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Skjer med boschmann ugn ? Vinni på netthandelen eller noe? Fungerer de ok eller? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Heisann! Elementene var faktisk helt ok til den prisklassen de er.. er kasse som er udyret her. Vi snakker hjemmesnekra spon som er gått litt i oppløsning her og der :p Har også en Alpine MRV-F345 som jeg skal selge nå, fungerer helt topp. Er blitt glad i den lille saken, kjørte 2 kanaler på den til subb og 2 til frontsett.. fungerte faktisk greit til å være Alpine sin minste 4 kanaler :) Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Oppdaget mens jeg var ute og koblet ned Alpine forsterkeren at det var en MRV F-340 - Altså en 2/3/4/ kanaler. Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Gir deg en hundrings for jbl kassa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 masse veger den kassa me 2 10" i? er interisert vist den veger ouder 25kg;) Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 masse veger den kassa me 2 10" i?er interisert vist den veger ouder 25kg;) Slang monsteret på vekta, og kom fram til 27kg :) Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Gir deg en hundrings for jbl kassa:D Budet er notert, skal sende deg PM når jeg kommer til himmelen og budet blir aktuelt ;D Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Legger opp et bilde av Alpine forsterkeren: Litt møkkete, tok bildet i det jeg skrudde den ut av bilen. På og etter bokstaven E er det litt merker, synes ikke så godt på bildet. Sitter også igjen en polsko gitt :p Pris rundt 1000-1500? Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Budet er notert, skal sende deg PM når jeg kommer til himmelen og budet blir aktuelt ;D Godt:D Er det denne kassa det er snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Godt:DEr det denne kassa det er snakk om? [/img] Heisann, Nei, det er ikke den typen. Fant et bilde på google som ligner veeeldig på den kassen som står her. Eneste forskjellen er at jeg ikke har de stålrøra som står foran og beskytter selve basserern: http://www.ebay-rsc-automotive.de/eBay/Bilder/Car_Hifi/JBLCS1200B.jpg Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg