mina4 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Min a4 1,8t lider. Når motoren begynner å bli varm starter panelet å blinke. Fartsmåler, turteller, bensinmåler og termostat slår seg av og på om og om igjen. Etter en liten stund begynner en knitrende lyd ( høres ut som ett rele ). Har ringt til flere audi verksteder men ingen kan gi meg en fornuftig forklaring. Noen som har ett tips?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Sier dette i vær eneste tråd! VAG-COM:D:D Så slipper man masse spekulasjoner i hva det KAN være;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mina4 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei Mew, Dette er som du kanskje skjønner nytt for meg. Hva mener du med VAG-COM??? Mvh frustrert audi eier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei Mew,Dette er som du kanskje skjønner nytt for meg. Hva mener du med VAG-COM??? Mvh frustrert audi eier... Da kobler du en bærbar pc til bilen og tar ut feilkodene. (VAG-COM er programmet og kabelen) Knitring kan jo virke som om det er dårlig kontakt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mina4 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei, takker. Ser for meg at her må det investeres i kabel og programvare. det blir vel fort like dyrt som å sette den på verksted. hvordan kommer man evt. bak display for å sjekke kontakter? Kan dette beskrives på en enkel måte? mina4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Vag-com(puter) utstyr kan kjøpes på ebay. Kan også fåes på forskjellige webshoper og prisen variere noe sykt! En audi forhandler pleier ta 350 kr for å ta en sånn test på bilen din;) Eventuelt vis de reparere den hender det de driter i de 350 eller smører dem inn i prisen;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mina4 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hvordan får en evt. tilgang til panelet for å sjekke tilkoblinger? kan kanskje virke som en kontakt ikke er helt på plass... er det i tilfelle noe problem å bruke bilen når dash'n blinker? kan noe skades ytterligere??:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Må av med det lokket som ligger over rattstammen, helt inntil instrumentpanelet. Under der finner du to skruer, som har en tendens til å sitte noe hinsides.. Løsne de, så er det bare og plukke ut hele panelet. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Her er en norsk side du kan kjøpe VAG-COM utsyrt på;) http://www.obd2.no/Store/index.php Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg