coupe quattro Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 merket absolutt ingen forskjell på s2èn til en kolega her, han tok vekk kattene og monterte effektanlegg, det bare bråker mere. .... og den går fint gjennom eu kontroll uten katter. co`en var godt innenfor grensen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by candyman Å kjøre med cat på turbo bil er som sagt helt latterlig, taper myyye effekt på det. Og det er jo ikke noe stress å sette på org anlegget på EU. Også blir det jo mye kulere lyd med strake rør da:cool: Nja. Jeg merket ikke noe særlig forskjell ved å fjerne katen. Det var to orginalt på min, en liten trang en, den merket jeg forskjell ved å fjerne, men den store under bilen flower bra nok. Og dette er ikke noe jeg TROR, men har testet. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg