Gå til innhold

min første einser

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

da var det tid for dagens oppdatering:) har desverre ikke så mange bilder idag, da jeg ble litt ivrig å fikk polert opp bilen, samt hatt på litt tektyl å rensa den invendig.! så har jeg antaglivis fått tak i noen ats felger som skal på, men først blir det prioritering å få den igjenom eu kontroll!:) men har litt problemer med det elektriske på bilen, får ikke vinduspusser motoren til å gå,( ja, den fungerer,) å ikke varme apperatet og heller ikke bakrutevarmeren! noe som vet hva som kan være feil?:hvaskjera

men da var det dags for litt bilder!:)

ivecogolfeinser001.jpg

 

ivecogolfeinser001.jpg

 

null rust under på einseren, godt bevart.

ivecogolfeinser002.jpg

 

å her er ørjan linselus!:pivecogolfeinser006.jpg

for vel legge ut bilder av den andre golfen min å da:) prøve å holde den så orginal i utseende som mulig, bortsett fra lykter felger å senk!:)

ivecogolfeinser005.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

? hva menes med det?:p

 

Jeg mener at 0 rust på en gammal golf er science fiction. Ingen biler (som ikke er totalt gjenoppbygd/restaurert) er rustfrie. Hvis du begynner å plukke litt, spyle av gammal dritt, løfte på tepper osv så finner du garantert rust. Men det er jo bra du har funnet et eksemplar som er bra for rust. Men rust er der garantert.

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart er det noen små lakkrust flekker! men kom ikke over en eneste flekk under bilen, å ikke no i kanal , å noe sånn.. vist jeg skal demontere hele bilen, så skal jeg så klart ta det som første prioritering, men fant ikke noe rust for å komme igjenom eukonroll .

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer jeg med en uptade! desverre uten bilde :( kan ta noen seinere idag.da har jeg faktisk funnet ut at bilen er fri for rust (rusthull osv,) kun bittelitt lakkrust, har tecktyl behandlet den, og tatt av seter og alt, all rusta som var på den har nok forige eier tatt, ser en plass der har det vært rust. men ingen tegn nå. :)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg kommet fram til at bilen blir i mine hender! nå står den å koser seg verkstedet å venter på ett gewinde som kommer snart:D å ett par skikkelige oldschool felger. vurderer å kjøpe de polo clasic hadde!:D slenger ut noen bilder her i morgen

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da var det på tide med litt bilder:D

da har den blitt senka, bare 40mm. men duger til jeg for gewinde!:)

sota baklykter, og fått modda parklys i blinklysene! beklager at det er dårlig kvalitet på bildene, men finner ikke igjen kabelen til dataen:) kom med innspill. kommer ett bilde av felgene jeg har tenkt til å bruke, som jeg for lenge siden kjøpte av Nikdev her på forumet. men det som er litt kjipt , er at den ene felgen har blitt stjålet, så må prøve å få tak i en ny en!:(

 

einser005.jpg

 

einser006.jpg

einser004.jpg

einser003.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår