cleanvw Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 da var det tid for dagens oppdatering:) har desverre ikke så mange bilder idag, da jeg ble litt ivrig å fikk polert opp bilen, samt hatt på litt tektyl å rensa den invendig.! så har jeg antaglivis fått tak i noen ats felger som skal på, men først blir det prioritering å få den igjenom eu kontroll!:) men har litt problemer med det elektriske på bilen, får ikke vinduspusser motoren til å gå,( ja, den fungerer,) å ikke varme apperatet og heller ikke bakrutevarmeren! noe som vet hva som kan være feil?:hvaskjera men da var det dags for litt bilder!:) null rust under på einseren, godt bevart. å her er ørjan linselus!:p for vel legge ut bilder av den andre golfen min å da:) prøve å holde den så orginal i utseende som mulig, bortsett fra lykter felger å senk!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Fin bil du har fått deg:) blir bra dette, men stussa litt på mangelen av bensinlokk?:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 takktakk:) bensinlokket tok jeg akkurat av der å da, gikk bensintom!:p Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 okey da så:) forresten så var fargen på bilen genial da, old school:) tror ats classic med sort senter passer perfekt til bilen;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 :) det som er meningen! bare få den eu godkjent nå, så kommer det snacks på bilen:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ikke for å være slem, men null rust er sci-fi :) Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ? hva menes med det?:p Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ? hva menes med det?:p Jeg mener at 0 rust på en gammal golf er science fiction. Ingen biler (som ikke er totalt gjenoppbygd/restaurert) er rustfrie. Hvis du begynner å plukke litt, spyle av gammal dritt, løfte på tepper osv så finner du garantert rust. Men det er jo bra du har funnet et eksemplar som er bra for rust. Men rust er der garantert. Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 så klart er det noen små lakkrust flekker! men kom ikke over en eneste flekk under bilen, å ikke no i kanal , å noe sånn.. vist jeg skal demontere hele bilen, så skal jeg så klart ta det som første prioritering, men fant ikke noe rust for å komme igjenom eukonroll . Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 da kommer jeg med en uptade! desverre uten bilde :( kan ta noen seinere idag.da har jeg faktisk funnet ut at bilen er fri for rust (rusthull osv,) kun bittelitt lakkrust, har tecktyl behandlet den, og tatt av seter og alt, all rusta som var på den har nok forige eier tatt, ser en plass der har det vært rust. men ingen tegn nå. :) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hørest bra ut:) kunne godt tenke meg litt mindre rust jeg også, men unner deg lite rust;) mye igjenn før den blir gokjendt nå da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hmm. er vel bare å få tak i en ny varselblinker bryter, så skal den være i orden:) håper jeg da. hehe Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ja detta ser bar ut glenn:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 da har jeg kommet fram til at bilen blir i mine hender! nå står den å koser seg verkstedet å venter på ett gewinde som kommer snart:D å ett par skikkelige oldschool felger. vurderer å kjøpe de polo clasic hadde!:D slenger ut noen bilder her i morgen Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 da var det på tide med litt bilder:D da har den blitt senka, bare 40mm. men duger til jeg for gewinde!:) sota baklykter, og fått modda parklys i blinklysene! beklager at det er dårlig kvalitet på bildene, men finner ikke igjen kabelen til dataen:) kom med innspill. kommer ett bilde av felgene jeg har tenkt til å bruke, som jeg for lenge siden kjøpte av Nikdev her på forumet. men det som er litt kjipt , er at den ene felgen har blitt stjålet, så må prøve å få tak i en ny en!:( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg