Hans Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Begynnte å lekke litt olje fra toppdeksla. Så ikke så nøye på det, men tok dem av nå og ser at vippene slår borti dekselet og har laget små hull! Hva er feil?? Er det noe feil?! Åsså de fine toppdeksla dah.... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Ops.. for små deksler? Byttet noe i det siste? Må da ha laget lyd? Kan vel ikke være dårlig justering det her? hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Robert Ops.. for små deksler? Byttet noe i det siste? Må da ha laget lyd? Kan vel ikke være dårlig justering det her? hmm... Har ikke hørt noe lyd, har fri eksos.... :D :D Jeg har ikke byttet noe under der, men vet ikke om forrige eier gjorde det.. Er bare sånn på en side... Slår bare såvidt borti, men blir jo hull eller sprekker over lengre tid.. Nå har jeg ihvertfall funnet ut hvorfor det andre dekslet er sveiset.. :rolleyes: Den sto på andre siden før tenker jeg.... Well, da får jeg kjøpe meg aludeksler.. Det er jo kult! :D(selvfølgelig finne ut hva som er galt først....) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Husk at de må være større da, så du ikke knuser dem og... Hva koster det foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Hørte på noen edelbrock alu-deksler, høyere enn vanlige.. Dem kosta rundt 1300,-.. Ellers var det blanke med edelbrock "logo" på til 700 tror jeg og helt vanlige blanke til 400.. dem til 700 og 400 er vanlig stål dah.. Førstnevnte er nr 2 på bildet.. Dissa var forresten oxo kule dah! Det er til oljepåfyllingshullet! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Har du en link til kammer, insug, forgassere, osv til 305 motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Robert Har du en link til kammer, insug, forgassere, osv til 305 motoren? Kan jo se om du finner noe på http://www.amerikanskebildeler.no Kan jo oxo se litt på http://www.edelbrock.com for å peile ut hva du vil ha.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 1600 for kammer.. ikke verst, kunne tenkt meg noen kvassere kammer, det gir litt mer liv med en gang... 305 er litt slapt i toppen, kurven topper jo på 4000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Jeg har de øverste (Low Profile) dekslene på 305'en min med rullevipper. Det funker helt topp. Hadde ikke gått med de høye på min pga. A/C kompressoren. Når det gjelder kam anbefaler jeg å sjekke comp cams websider. Der kan du be om anbefalinger for kam til ditt spesifikke oppsett. Det gjorde jeg, og kammen var helt topp! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Originally posted by Air 63 Hørte på noen edelbrock alu-deksler, høyere enn vanlige.. Dem kosta rundt 1300,-.. Ellers var det blanke med edelbrock "logo" på til 700 tror jeg og helt vanlige blanke til 400.. dem til 700 og 400 er vanlig stål dah.. Førstnevnte er nr 2 på bildet.. Dissa var forresten oxo kule dah! Det er til oljepåfyllingshullet! PS: det går ikke noe fortere med sånne deksler.... Har du dårlig råd vil jeg anbefale å skaffe noen brukte hos Phoenix, og heller legge hoveddelen av penger til nødvendige deler for å få bilen i bra kjørbar stand. Motordeler, eksos, understell..... og sånne ting. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Har masse pæng, jeg :D Hehe, neida, har noen deksler liggende, skal se om noen av dem passer bedre.. Skal bestille time på svendsen i morra tenker j.. Lager ikke selv, får det for en billig penge hos dem.. Blir 2,5" tenker j.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Harru rulleviper eller? siden de slår i mener jeg. Jeg har mine gammle M/T toppdeksel liggande glassblåse de så blir de fine de. Kan du sikker få grisebillig :) Skal se om jeg finner de til helga. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Hadde vært genialt! Har ikke ruller, nei.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Kan jo hende at toppene ikke er like da, eller vippene, siden dette skjer bare på den ene siden... Sjekk støpenr. på toppene. Skal stå oppi, mellom ventilene Her er info om nr.: MorTec Inc. Fant denna siden oxo: Decoding Chevy VIN, Trim Tag and Drivetrain Codes :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg fant litt Camaro-info til deg...... Chevrolet Camaro - History of Second Generation - 1970-1981 Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg