Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 mulig jeg ikke er spess smart som spørr men hva er det lille filteret til ?? GODT NYTT ÅR Åndingsfilteret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Riktig som Rune sier, når du har den originale luftfilterboksen der så går den inn i den. Veit ikke om dette gjelder spesielt diesel, men ikke sett samme slange gå inn i boksen på den 97mod A4 jeg hadde.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det er åndinga til dieselen tror jeg, fordi det er ikke likt på bensin modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Er nok det ja.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jævli surt når sånt skjer! Er så utrolig dårlig av folk som krasjer å stikker av. Slike skulle vært hudfletta! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jepp det skulle de azzz.. Drit kjipt.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det er ikke mulig å ha en strøken bil i norge tideligvis :( veldig kipt.... takk for svar brunerune Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Da har jeg pratet med forsikringsselksapet, bilen må inn på taksering. Bestille time til Mandag. Blir spennende å se hva dette koster. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvis det er grei bulk i døra, så blir den bytta og da kommer det på ca. 8000:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvis det er grei bulk i døra, så blir den bytta og da kommer det på ca. 8000:) Jepp, naboen rygga i min førerdør, ny dør, kom på 11200kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Da var taksten her. Kom på 8000kr, måtte rette ut døra, bytte list på dør, fikse ripene og lakkere døra.. 26Feb skal den inn. Får leiebil imens da, da jeg har dette i forikringen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Helgen som var så fikk jeg byttet alle de 4 øvre bærearmer på bilen min, har aldri sett noen så slitne armer som de. Kula kunne man dra i alle retninger uten noe som helst motstand. Kan si styringa ble bedre. Må også få bytta stabstag ledd ( de som ser ut som en C). Dette tar jeg da jeg fikser demperne. Men først EU på bilen. I dag bestilte jeg justerbart, falt på KW hos meg. Ny pris over 12k fikk det for 7k og dette er seff rustfritt. Felgene og dekk bestilles på Mandag. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 oouh fresht :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Blir fett dette Kenneth, du og dine kontakter:P Synd jeg alltid snakker med feil pernsoner om priser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hadde jeg ikke hatt noen kontakter hadde jeg vært fattig. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg