på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er det noe som har fjærnet Defa alarm på sierra hær? Fikk noe muffins med blinklysa på min. Anyone :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jupp.. hehe, gjorde det for tre dager siden faktisk... husker ikke akkurat farve kombinasjonene, men du må ta av dekslene under rattet, der er loddet to ledninger inn på en ledning.. (til tenningen) tror de er loddet på den gule... bare kapp disse. og hvis du har start sperre. så er det en svart ledning med blå strek som er kappet og koplet igjenom alarm boksen... den må du kople sammen igjen... altså kople ut hele boksen.... er skikkelig lett, blei nesten skuffa over hvor enkelt det var... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jupp.. hehe, gjorde det for tre dager siden faktisk... husker ikke akkurat farve kombinasjonene, men du må ta av dekslene under rattet, der er loddet to ledninger inn på en ledning.. (til tenningen) tror de er loddet på den gule... bare kapp disse. og hvis du har start sperre. så er det en svart ledning med blå strek som er kappet og koplet igjenom alarm boksen... den må du kople sammen igjen... altså kople ut hele boksen.... er skikkelig lett, blei nesten skuffa over hvor enkelt det var... Er det noen av de ledningene på den brede kontakten til boksen? Har ikke startspærre. Har fjærnet boksen. Har du fjærnet den ledningen til boksen som går til batteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 nei jeg har bare koplet den ut fra tennings låsen.. bilen hadde en tendens til og stoppe...... og det passer seg ikke akkurat til tider, jeg har bare koplet den ut fra tenningen.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 nei jeg har bare koplet den ut fra tennings låsen.. bilen hadde en tendens til og stoppe...... og det passer seg ikke akkurat til tider, jeg har bare koplet den ut fra tenningen.... Ok. Men du hadde en brei kontakt med mange ledninger i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg