vegardostrem Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei! Driver nå å jobber for fullt for å ha kapital nok til å kjøpe meg en skikkelig bil når jeg fyller 18 neste år. Sertifikatet er allerede i boks, samt sydenturen, så alt jeg tjener (i tillegg til litt jeg har fra før) vil gå særegnet til bil. Hvertfall, for å ikke få helt hekta på M3 og deretter drømmene knust pga. for høy forsikring stiller jeg dere ' bilgutta' spørsmålet om hvor mye dere betaler i forsikring (fullkasko/delkasko) for M3. På forhånd takk, Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 vet bare det at forsikrings selskapene hater når noen nevner e-30 M3... hehe samme gjelder e-30 323 Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 vet bare det at forsikrings selskapene hater når noen nevner e-30 M3... hehe samme gjelder e-30 323 Sorry offtopic men hva med 325 da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har jo eventuelt en kjekk far som har sagt seg villig til å ha bilen på hans navn. Ulempen da er jo det at jo fortere jeg får forsikret noe i mitt navn, jo fortere får jeg bygd opp bonus til senere, slik jeg har fortstått det. Pappa har jo hus, hytte, to biler og en båt forsikret i sitt navn, så det burde jo bli billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kjøp deg ett vrak av en bil og registrer den på deg. Finn ut hvilken bil som er desidert billigst, så tar du å krysser av for "garasje" og minste kilometer. Da kan den stå og gro bonus mens du er ute å farter i m3'en :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebschneid Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei! Driver nå å jobber for fullt for å ha kapital nok til å kjøpe meg en skikkelig bil når jeg fyller 18 neste år. Sertifikatet er allerede i boks, samt sydenturen, så alt jeg tjener (i tillegg til litt jeg har fra før) vil gå særegnet til bil. Hvertfall, for å ikke få helt hekta på M3 og deretter drømmene knust pga. for høy forsikring stiller jeg dere ' bilgutta' spørsmålet om hvor mye dere betaler i forsikring (fullkasko/delkasko) for M3. På forhånd takk, Vegard Jeg betaler 11 lapper i året for min e 46 m3. Det er ikke så galt for en 25 åring. men som 18 åring tror jeg nok at forsikringen din blir dyrere enn bilen. Siter 2004 BMW M3 (sommerbil) 1993 Mazda 323 GTR (vinterbil) 2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter) 2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter) 2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg betaler 12 000 på min e36 m3 og er 21 år ;) Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvor mye bonus har du da Lalala? Var jo ikke så ille det du betaler egentlig. Hvilket forsikringsselskap er det du lurer trill rundt da? :afro Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har en kompis som betaler 7800 for delkasko, bmw e36. Dette er hos DnB.Han er 26 og han har ikke noe bonus( dvs 20% du får ved første forsikring)... alderen på bilen spiller nok en stor rolle Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skal faktisk ringe og sjekke hos Vesta nå en dag. Bedre å få knust drømmene tidlig enn sent! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Slik jeg har forstått det er det egentlig ikke noe vits i å begynne å sanke bonus fra man er 18, fordi det blir så mye billigere å ha det på seg selv så fort man blir eldre, spesielt 23 og eller 25? Ville sjekket ut dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kjøp deg ett vrak av en bil og registrer den på deg. Finn ut hvilken bil som er desidert billigst, så tar du å krysser av for "garasje" og minste kilometer. Da kan den stå og gro bonus mens du er ute å farter i m3'en :) Er egentlig det her som er lurest!! :) ...angrer at jeg ikke gjorde det..for sent nå Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Slik jeg har forstått det er det egentlig ikke noe vits i å begynne å sanke bonus fra man er 18, fordi det blir så mye billigere å ha det på seg selv så fort man blir eldre, spesielt 23 og eller 25? Ville sjekket ut dette :) Blir ikke så mye billigere etter man er fylt 23.. tror jeg sparer 800,- usle kroner på det.... :/ Men som nevnt over så er det smart å ha et gammelt vrak stående å sanke bonus.. ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 spørs på hvilket selskap man er forsikret hos. jeg sparer 4700 på forsikringa den dagen jeg fyller 23... dette er i vesta.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei! Driver nå å jobber for fullt for å ha kapital nok til å kjøpe meg en skikkelig bil når jeg fyller 18 neste år. Sertifikatet er allerede i boks, samt sydenturen, så alt jeg tjener (i tillegg til litt jeg har fra før) vil gå særegnet til bil. Hvertfall, for å ikke få helt hekta på M3 og deretter drømmene knust pga. for høy forsikring stiller jeg dere ' bilgutta' spørsmålet om hvor mye dere betaler i forsikring (fullkasko/delkasko) for M3. På forhånd takk, Vegard Beste tips her er at du får faren din til å ringe og høre. Og da må han huske å nevne at det er brukere under 23år.. Krasjer du og ikke har det inne i papirene så blir det dårlig butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg