Figgi Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 så en slik en utenfor rema i ranenget. ganske stor bil egentlig http://www.whnet.com/4x4/w251.html Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Type R faktisk... Heter R-klasse sist jeg sjekka. Har sett en del av de og kan vel trygt si at Mercedes har lagd penere biler. Husker i begynneslen da den kom at alle sa den så ut som en begravelssesbil. De har jeg sett MANGE av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 joda klasse R, hehe bomma max, men den ser ut som en begravelsesbil Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 liker ikke de nye mercedesene jeg :( enda jeg er Mercefan! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 morsomt at de titter til japan når de lager biler.. fronten var jo kliss lik nissan micra :) Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hehe, bilen er grei den.. Men, denne han så er en 2 seter som skal brukes til arbeids bil... så, jeg ville annbefale denne sterkt som arbeidsbil, 220 hk ca:) Denne bilen han så i ranenget er bilen som ble solgt på motor messa i ranahallan til sjefen min forrige helg:p hehe.. satser på jeg får prøve den i jobbtid, hihi.. men, sant. utsende kunne vert årna litt på. Mye rart.. men, dette er luxus bil, med tanke på utstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 da må du kjør den like fint som Audien:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg