Gå til innhold

Hanne Hattrem svinger mikrofonen igjen! *hvordan er det mulig*

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FFX!:shake Det må da finnes EN bilinteressert journalist i vg?:confused:

 

Edit: "Og alle rør er så schvære":uhhmmwhat?:

Hun er faktisk BILjournalist!! :hammer Hun jobbet mange år i bladet motor, som blir utgitt av NAF..Det sier litt om bilbladet..;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAAAN, enkelte har problemer her ass, gidde å sitte å irritetere seg over noe sånt,

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir veldig irritert når jeg ser reportasjer som denne med en sånn feil som for mange er en helt ubetydelig feil.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAAAN, enkelte har problemer her ass, gidde å sitte å irritetere seg over noe sånt,

 

Det fins andre som har værre problemer da.... De som faktisk lar seg irritere av at andre irriterer seg over noe. La oss ha problemene for oss selv! Hu dama der har ikke noe i NÆRHETEN av en bil å gjøre. Men spar tunga hennes, klipp heller ledningen. Det er lettere.

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

 

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

 

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir veldig irritert når jeg ser reportasjer som denne med en sånn feil som for mange er en helt ubetydelig feil.

Nesten det samme som å se på F1. Dem kara tar så mye feil, må nesten skru av lyden (men da forsvinner billydene) :(

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins andre som har værre problemer da.... De som faktisk lar seg irritere av at andre irriterer seg over noe. La oss ha problemene for oss selv! Hu dama der har ikke noe i NÆRHETEN av en bil å gjøre. Men spar tunga hennes, klipp heller ledningen. Det er lettere.

 

Tru hva du vil, men det fantes ikke et lite snev av irritasjon hos meg når jeg leste dette, fikk rett og slett heller et lite smil om munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sjønner jo fort at vg har ansatt henne pga kjønnskvotering, men hvorfor en totalt uviten dame ? du ser jo fort at hun er usikker på allt hun snakker om, og at hun ikke har peil i det hele tatt. Det finnes da tusenvis av andre kvinner, som vg kunne ha ansatt istede for som har like mye kunnskaper som det andre kjønn.

Skjerp dere vg !

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. så akkurat denne.. hun er så tragisk.

 

"her har vi den nye volvo......c30, jammen er den ganske fin.."

 

".. som skal konkurrere med Audi A3 og BMW M-serie.."

 

Eller hørte jeg feil? :)

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår