KimKong Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heia! Har et basselement fra Rockford Fosgate, et HX2 POWER 15" element med 2 x 2ohm spoler (1000w rms og 2000w max) - for kjennere:) Byttes i mindre basselement(er) f.eks. 8-10 eller 12 tommere Kom med forslag! Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Kassen som elementet står i kan jo forsovit følge med.. Det er en modifisert 2x12" kasse, som er satt på ekstra front plate med 1x15" åpning.. 4stk ca. 3,5" porter... vet ikke hvor stor den er... Kassen er trekt så det ser ikke halvferdig ut.. Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kassen som elementet står i kan jo forsovit følge med..Det er en modifisert 2x12" kasse, som er satt på ekstra front plate med 1x15" åpning.. 4stk ca. 3,5" porter... vet ikke hvor stor den er... Kassen er trekt så det ser ikke halvferdig ut.. bytte i 2 stk 10 tommere rockford fosgate he2 da? me dobble 4 ohms spoler. send pm hvis inntresse da.. Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har 2 MTX Thunder 5500 12" i kasser viss de kunne vært av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har 2stk Kicker comp 10" i kasse. Syk lyd Bytte? Kan ordne bilder hvis du vil, men tekniske data har jeg dessverre ikke da jeg kjøpte den brukt. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimKong Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Skal prøve å få litt info om de forskjellige merkene her, så får jeg ta en beslutning temmlig raskt;) Siter Oversteer is the best, cause you don't see the tree that kills you. Volvo 745 TIC familiecontainer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg