Gå til innhold

risting i skilt!!

Ranger emnet


volvoticc

Anbefalte innlegg

Har et passe stort anlegg i min volvo 240 personbil, 2*12 og stor rf monoblokk. Det rister i skilt å i skjermene på bilen med en gang jeg skrur opp litt..dette er stygt!! har tenkt å legge lyddemper baki bagasjerommet, men er ikke sikker på om dette holder???hvordan gjør dere andre det??hvor mye må trekkes over??

 

håper på svar!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående skiltet så kan du prøve å skjære en svamp opp i skiver, og dytta ned på baksiden av skiltet.

 

men når det gjelder skjermer som rister og skrangler, heh. Der er jeg ikke helt sikker på hva du kan gjøre gitt. Blir vel å lyddempe hele bagasjen med no skikkelige greier =)

 

Lykke til!

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke å bare dempe bak skiltet for at det skal slutte å skrangle. demp hele bagasjerommet. har du penger til det kjøper du bb.

 

biltema har også noen dempmatter som fungerer godt

Jeg selv har dempen bagagerommet mitt i Vectraen min med STP matter (Vibroplast-M1) matter fra http://www.engenaudio.com / http://www.installbay.no og anbefaler disse! 10 matter på hver 90x60cm og utrolig lette å holde på med, enkel å legge og trenger ikke varme ved påføring ned til 10+C..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Eller gummi-tetnings-lister til dør/vindu etc. Funker å legge noen striper av denne bak skiltet også.

 

Risting i karrosseri blir borte med ett eller 5 lag med asfaltmatter. Eller så bare prøver du deg fram..

Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000

Pioneer DEH77mp :-)

Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w

Seas Lotus Performance + DY 9410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår