monsterchief Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg får ikke startet bilen, den vil ikke tenne så regner med at det er tennpluggene som ikke er helt i form... er det noen andre ting jeg bør se etter som kan være gale? Ellers så lekker bilen olje, ser ut som det er topppakningen som er gåen, eventuelt toppen som er sprukket... blir dette dyrt å fikse eller? noen som har hatt samme problemet selv på vr6? Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg får ikke startet bilen, den vil ikke tenne så regner med at det er tennpluggene som ikke er helt i form... er det noen andre ting jeg bør se etter som kan være gale? Ellers så lekker bilen olje, ser ut som det er topppakningen som er gåen, eventuelt toppen som er sprukket... blir dette dyrt å fikse eller? noen som har hatt samme problemet selv på vr6? Les ka eg har skrevet på denne tråden ang feilsøk: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141368&page=2 Er ikkje toppdekselpakningen din som lekker da? Lønner seg å ta en grundig motorvask for deretter å se kor lekkasjen kommer fra. Skitten motor er det ikkje lett å finne lekkasjer på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 etter det jeg har sett så ser det ut som det lekker ut fra der topppakningen er... ellers takk for svar på tenningsproblemet... skal teste i morgen Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Spyl den rein,så ser du bedre:) Fått start på den no da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 skal det komme gnist av tennpluggen når jeg har den kun i selve "kappen" med ledningen å starter opp? Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ledningen fra coil til fordeler gnister ikke når eg vrir tenningen. virker som om kanskjedet er noe gale med den...sitter veldig løst på både coil og fordeler i forhold til tennpluggkablene... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 endelig fikk jeg start på bilen... tok ut pluggene, tørket de og varmet de med lighter, satt de i igjenn og fyrte igang... motoren gikk som en traktor med en gang så jeg kubbet an igjenn... fyrte an opp en gang til å den gikk som en klokke... endelig! takker for gode svar actros2554... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Alles in ordnung:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hva nå enn det betyr... hehe Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hehe....betyr alt i orden du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg