Jonaldo Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Er det noen som har hvite evt lexus baklykter til Golf 2? På sikt skal jeg også ha emblemfri grill og klare frontlykter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 kammerat som kjøpte på mobilsentrum tror jeg, de var billige og helt greie..du skal ha hvite blinkere oxo på skjerma eller??det er penest når alt er hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Regner med å kjøre alt hvitt ja.... Så jo greie ut de lyktene de har på Mobilsentrum. Bra pris også! Fetere med Lexus-lykter, men det er jo 1000,- dyrere da..... Vet du omdem har butikk eller om det kun er netthandel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 sorry.. har ikke brukt de, du veit det er å få tak i blanke blinklys til fangerne foran?? sånn itilfelle du skal ha lexus,lykter bak og klare foran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Jeg er litt i tvil egentlig. Svart gjør seg egentlig bra på bilen.......... Får se når lønna kommer hva det blir til. Har lyst på alt vettu'! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Kjøp hvite og røde baklys det er helt klart det peneste til fargen din.Så smeller du på hvite blinklys rundt hele.... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Noen som gidder å Photoshoppe alternative baklykter? Hvite Lexus Røde Hvite/Røde Svarte/Røde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Bilde....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 HER HER HER OG ATTER HER :) :) :) Disse får du kjøpt på autospar AUTOSPAR AS Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Takk skal du! Ble litt i tvil nå...... Gammeldags med mørk soting, men jeg syntes nesten det var penere. Hvis jeg lakkerer alt det svarte i bilens farge blir det nok penere med lexus-looken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Vet det ikke er bra passeform men gidder ikke mer nå. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Det var penere enn helt hvite..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg