Racing_Lars Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Må bare spørre; er bilen kjørbar eller må den evt. hentes på henger? kjørbar er den, men som sagt er staget i bakstillinga knekt/bøyd, men det kan spelkes og kjøres forsiktig med så går d bra. også lekker en av kursene i bremsesystemet, så det er kun bremse på venstre foran og høyre bak + at dekka på bakhjula er pungtert, så jeg anbefaler at den hentes på henger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 er sprekkfrie, ja. men er litt matte, men det ser du jo på bildet. skal du ha hele lyktene eller bare glassene? :) Hvis de er helt sprekkfrie så byr jeg 800kr med frakt for de, altså høyre og venstre baklys. De er en enhet så det går ikke an å dele de Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Hvis de er helt sprekkfrie så byr jeg 800kr med frakt for de, altså høyre og venstre baklys. De er en enhet så det går ikke an å dele de ja, skjønner.. men skal du ha sokkelen der du setter inn pærene også da regner jeg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hvordan gikk det med felga da? har sinnsykt lyst på slike originale quattro felger, er dette slike? ligna i vertfall. pris? (PM) Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hvordan gikk det med felga da?har sinnsykt lyst på slike originale quattro felger, er dette slike? ligna i vertfall. pris? (PM) siden dette ikke er en quattro, er d ikke quattro felger.. er kun de som er på bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 siden dette ikke er en quattro, er d ikke quattro felger.. er kun de som er på bildene... ordner du med frakt så tar jeg dem for 1000kr 108x4 i boltsirkel? Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja, skjønner.. men skal du ha sokkelen der du setter inn pærene også da regner jeg med? jepp, skal de sendes i oppkrav eller hva vil du? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 jepp, skal de sendes i oppkrav eller hva vil du? greiest med forskudd hvis det går greit for deg da? send addr. og sånt på pm, så avtaler vi nærmere :) bbracing:må nesten ha felgene selv, fordi jeg ikke har andre felger til den bilen(er avhengig av å kunne flytte den).. + at de er ganske dårlig finish på de (flasset klarlakk osv.) fordi de har blitt brukt som vinterfelger av forrige eier, hadde de vært strøkne hadde jeg brukt de selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Vil ha girkula, 120kr med frakt? :tannløs: Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Vil ha girkula, 120kr med frakt? :tannløs: send meg en addr. du, så skal du få kontonr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Du har 2 PM :) Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 greiest med forskudd hvis det går greit for deg da? send addr. og sånt på pm, så avtaler vi nærmere :) bbracing:må nesten ha felgene selv, fordi jeg ikke har andre felger til den bilen(er avhengig av å kunne flytte den).. + at de er ganske dårlig finish på de (flasset klarlakk osv.) fordi de har blitt brukt som vinterfelger av forrige eier, hadde de vært strøkne hadde jeg brukt de selv :P doh---:fatality: Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 nå som snøen har kommet, presterte jeg å parkere quattroen sidelengs inn i en nyere opel astra:) så nå trenger jeg penger, så bare å komme med bud på hele/deler av bilen :) (bakfanger og lister som hører til den må jeg ha selv :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Bud på Quattroen eller resten av Coupe'n som du selger? Kunne trengt litt Quattro deler og :P Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Bud på Quattroen eller resten av Coupe'n som du selger? Kunne trengt litt Quattro deler og :P resten av GT'n, quattroen fikk bare riper og bulk og d fikser jeg med hammer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg