Racing_Lars Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har en Audi Coupe GT(typ85) delebil som jeg selger deler i fra, har så å si alt. kan sende ved forskuddsbetaling. hvis noen skal ha noen større deler(motor, drivverk osv.) så må dere evt. hente. hvis det er noe dere trenger er det bare å spørre :) kan også selges hel, den har en bulk ved venstre hjulbue bak + at det må byttes et stabiliseringsstag i bakstillinga + et bremserør for at den skal kunne brukes forsvarlig. egner seg best som delebil, da den ikke ser så pen ut akkurat kan også ta innbytte i div deler som passer disse bilene :) er denne bilen hvis noen lurer(gammelt bilde): Hele bilen går til førstemann som kommer med 3000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvorfor skal du selge den i deler a???den var jo pen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hvorfor skal du selge den i deler a???den var jo pen!!! 90kmt, sidelengs inni en stein.. sier ikke mer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er takluka hel? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er takluka hel? den har et par riper, men har ikke lyst å selge den enda siden bilen står utendørs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 får du tatt noen bilder av div brytere og slikt invendig i bilen? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hvor er så "Isfjorden"? Eller er det der bilen står? Er det noen skyldige avgifter på den? Km stand? Har du noen oppdaterte bilder av slik bilen ser ut nå? Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Svar på pm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Isfjorden ligger i Rauma! Møre og romsdal! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 kan jeg se et bilde av skaden.? kanskje du blir kvitt hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 skal prøve å få tatt bilde i dag, har vært opptatt pga lekasje på quattro'n + at det blir mørkt her i fem tiden på ettermiddagen, så vanskelig å få tatt bilde :P hvis noen vil kjøpe hele greia så hadde det vært fint, bilen er stort sett komplett, men ser ikke pen ut akkuratt(en del lakkrust osv).. er ingen skyldige avgifter, bilen ble avskiltet i august(frivillig) årsavgift for i år er betalt, og den skal på EU-kontroll i november. km stand er såvidt jeg kan huske 235.000km kan også nevne at det står gule koni framme + høyre bak(venstre bak knakk i krasjen, så står en helt ny sachs gassdemper der nå, følger med en til høyreside også) har også to helt nye framskjermer som kan følge med mot tillegg. felgene på bildet er knuste som følge av krasjen, så står noen andre på nå(må ha 2 nye dekk) Sneaker: send meg addr. din på pm, så kan jeg skru av og sende kromlistene så snart som mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 legger inn nye bilder av bilen, er noen nærbilder av skaden, ser ikke så ille ut på bildene + at jeg har banket ut bulken litt. kan si det sånn at bilen ser penere ut på avstand. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er lyktene bak sprekkfrie? I såfall skal jeg ha dem!! Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Er lyktene bak sprekkfrie? I såfall skal jeg ha dem!! er sprekkfrie, ja. men er litt matte, men det ser du jo på bildet. skal du ha hele lyktene eller bare glassene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Må bare spørre; er bilen kjørbar eller må den evt. hentes på henger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg