Ezo Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er jo valg da... Enten så betaler du bota, eller får du X antall dager i fengsel. Fikk 2000kr i bot eller 4dager i fengsel. Veldig keen på å ta 4 dager fri. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du har ikke noe valg, de henter spenna med makt, FØR du får noe fengsel. Først etter at de finner ut at du (hvis du ikke har spenn, jobb, verdier) så settes du inn. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Du har ikke noe valg, de henter spenna med makt, FØR du får noe fengsel. Først etter at de finner ut at du (hvis du ikke har spenn, jobb, verdier) så settes du inn. helt korrekt ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Haha, du er jo kjent for å væra blind også da eirik. Men uansett synd med det, men en gang måtte du jo få din fartsbot :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ja, har vel sluppet unna litt for mange ganger hitill..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laff-laff Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hva er fartsgrensa i på denne boksen? en kompis ble knipsa der i dag i 110+ Siter tidl. Firebird-468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hva er fartsgrensa i på denne boksen? en kompis ble knipsa der i dag i 110+ Fartsgrensa er 80. Altså ryker lappen ved 116 hvis jeg ikke tar feil.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 ja, har vel sluppet unna litt for mange ganger hitill..hehe Og jeg slapp unna denne gangen også. Samt at jeg har hatt flaks 2 ganger til etter at dette skjedde. På E6 mot hamar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laff-laff Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Fartsgrensa er 80. Altså ryker lappen ved 116 hvis jeg ikke tar feil.. he he da berga han akkurat, takker for infoen :) Siter tidl. Firebird-468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Da kan du jo heller ta noen dager i buret, slik at du blir en utgift for staten i stedet for inntekt...:) Neste gang jeg får bot blir det pallespikring! Ikke at jeg gleder meg til det, men det vil nok skje... det er vel veldig kjedelig og ha det på vandelen sin at man har sitti i fengsel? eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Det skal være synlig blitz, eller i allefall en sterk lampe som forteller deg at du ble fotografert. Ingen blitz, eller lampe betyr at boksen er innaktiv. Når en boks aktiveres er den aktiv til den har tatt 50 bilder, da deaktiverer den seg selv. Ingen fotobokser er aktive hele tiden ved ordinær drift. Slik er dette blitt fortalt gjennom Oppland Arbeiderblad av mannen som er mer i avisa enn ordføreren, trafikk og ATK ansvarlig ved Vestoppland Politikammer, førstebetjent T.... .... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Det skal være synlig blitz, eller i allefall en sterk lampe som forteller deg at du ble fotografert. Ingen blitz, eller lampe betyr at boksen er innaktiv. Når en boks aktiveres er den aktiv til den har tatt 50 bilder, da deaktiverer den seg selv. Ingen fotobokser er aktive hele tiden ved ordinær drift. Slik er dette blitt fortalt gjennom Oppland Arbeiderblad av mannen som er mer i avisa enn ordføreren, trafikk og ATK ansvarlig ved Vestoppland Politikammer, førstebetjent T.... .... dette hørtes mer riktig ut enn det med "infrarød" blitz. en blitz er en blitz, og for de som ikke kjenner selve prinsippet bak bitzens magi, så har det seg slik at den er nødt til å lyse sterkere enn alt annet lys som treffer det som skal synes på bildet (minimum et ansikt og et skilt i dette tilfelle), og lyse så lenge som den såkalte "bevegelsesuskarpheten" kommer til å vises på det ferdig eksponerte bildet. med andre ord, det må lyse kraftig, og det må lyse FORT, om det skal få et klart bilde av en råkjører i 110 må den lyse i litt under 1/1000-dels sekund. jeg vil tro du har sluppet unna! ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg