Dr_S Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 værsåsnill, IKKE la dette bli en trend på BMW......:eek: en dansk Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 For å være helt ærlig synes jeg det ikke var så ille.... om det var skikkelig kult kan vel diskuteres... men det var absolutt ikke ille... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Dr_S det der synes jeg var fedt..jalal har brukt mange timer på den panserforlengeren og det var verdt vært minutt mener jeg:D e 36 er trist nok org...... mvh eier av en trist e36 Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 synes det ligna litt på S14a jeg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by funkes synes det ligna litt på S14a jeg :) mhm, enig Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 eller miniskyline Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 hihi, Miniskyline :) Av den grunn at jeg ikke kjenner til s14a, og de fikk til badlooken på bilen da. Blei en BAD bmw (det kan missforstås). Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 de 5 seriene med bad look var pene de,ikke noe å utsette på de, synes det gjorde bila litt mere ungdommelige, 5 serie er lissom litt gubbebil da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Böse!!! merkelig vet ikke hva jeg synes egentlig... en litt mer moderne type Böse blick! ser ut som bilen kneler. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Kanskje jeg har dårlig smak, men jeg synest bad-looken var kollosal kul jeg:) MEN nyrene skal IKKE ligge under panseret slik som på noen av bildene..synest den øverste e36en og e39en var best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 var drit fett det da..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by Dr_S værsåsnill, IKKE la dette bli en trend på BMW......:eek: en dansk Der er faktisk MYE bedre en de nye BMW modellene som "kommer" *snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg