T_A_H Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hehe.. Kjekt å ha noen som jobber på en delebutikk og :D Men hvorfor akkurat sykehuset får rabatter er jo et godt spørsmål:uhhmmwhat?: Har egentlig ikke råd til det, men vil(MÅ) ha brukbare bremser. Syns det blir så feil med motor og ikke bremser! Gir også bedre inntrykk på godkjenning når skivene og calipterene ikke ser ut som om de har ligget i møkka året rundt.... Fikset biltralle og skyss nå, og gleder meg som en liten unge!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er du ikke en unge? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 haha:P Men jævla gøy å se på det han gjør da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja det er virkelig imponerene! Fulgt med på prosjekte en stund nå og blir litt gira på hvordan resultatet blir ( btw T_A_H lag deg en mappe som du kan vise fram på jobbintervju sånn at de kan se at du er en skikkelig handyman, pluss i boka det ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Så kult at det er inspirerende da :) Er liksom ikke sånn høybudsjettsprosjekt... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Reiser på jakt, langt unna dataen, og får derfor ikke lagt ut bilder før på Mangdag. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ok, får håpe bilen blir fin da.. satser på bilder på mandagen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hvor blir det av bildene??? venter i spenning:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Knallbra lakkjobb!!! :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Dårlige bilder.... Skal hoste opp noen bedre bare det blir annet lys. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 se her ja tore :D real nice hehe detta blir bra vettu :thumb keep on the good work Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 gratulerer:) tenker du er bra gira på å sette sammen golfen nå;) Pen farge du har valgt *spesiell* Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Grattulerer. men var det støv jeg så på den ene skjermen din??? samme farge som jeg har på min dette.. hva ga du for lakkeringa? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ja, de ner helt støva ned.... Men ble litt overraska, for trodde jeg hadde valgt en vinrød... Men tror det blir bra ;) Monteringen starter i dag :D Selve lakken kostet 10, og pluss alt forarbeid og equipment. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 nå gåre vel på skinner framover?:P nice farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg