vr6AAA Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Må bare si som mange andre her, JEG er målløs!! 16år? jeg gir meg over:) Lykke til videre, vet det kommer til å bli overrått!! Jeg har ikke angret ett sekund på min 2.8:) stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ser lovanes ut dette gleder meg for å sjå resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Må bare si som mange andre her, JEG er målløs!!16år? jeg gir meg over:) Lykke til videre, vet det kommer til å bli overrått!! Jeg har ikke angret ett sekund på min 2.8:) stå på!! Takk for det :D Tror ikke jeg kommer til å angre heller. Var mest random at det ble Vr6, og er glad for det;) Deilig lyd, og masse effekt :D ser lovanes ut dette gleder meg for å sjå resultat Mange takk! Kan innrømme at lakkereren ahr gjort omtrent 40 timer finpuss til etter at jeg leverte den, så nå må den vel bli støken i lakken om ikke noe annet :D Satser på å bli grovferdig til jul..... Hvis det ikke dukker opp mye rart! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Kom en fin pakke i posten i dag :D Alcantara til dørtrekkene!! Håper de matcher fargen utenpå! Og et par dempematter....... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Skal trekke et lag med sånn skumdritt først, så det blir mykt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 nå begynner det å skje noe ja:) vanskelig å trekk opp dørpanelene? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Nei, ikke foreløpelig! Bruker kontaktlim, og det sitter helt jævelig, hvis man lar det tørke litt før man har på det men limer! Men gruer meg til jeg skal trekke dem med alcantara'n, for den er 100% antistretch :( Kan fort bli litt bretter .... .. ... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Blir bra det her.. hvor kjøpte du alcantaraen? og skumdritten? og hvor mye kosta det? Skal du trekke hele døra i rød alcantara? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Blir bra det her.. hvor kjøpte du alcantaraen? og skumdritten? og hvor mye kosta det? Skal du trekke hele døra i rød alcantara? Svarer her og, hvi flere lurte ;) Alcantara: Installbay Skumdriit: Fra jobben til mamma. (egentlig er det noe man bruker å surre rundt armen for å stoppe blodstrømmen, sånn at det blir lettere å operere bort fingre og sånn : D OGså velegnet til dørtrekk :hammer ) Det blir svart vinyl på toppen av trekket, sånn som orginalt. Og det kommer på nye kromlister er det satt før :D Resten blir mørkerødt! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 dette blir skikkelig gjennomført. blir tøft å sjå den ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 dette blir skikkelig gjennomført.blir tøft å sjå den ferdig. Takk for det! Begynner å glede meg selv :D Og gratulerer med innlegg nr 400 i denne tråden;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coach Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Du må bare fortsette å legge ut bilder... Det blir en kanonBra bil til slutt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Fått trekt dørtrekket enda eller?:p er spent på å se hvordan det blir Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Nei, må få tak i mer sånn skumting. Får i morgen. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Sånn ble det når en nybegynner skal trekke med stoff UTEN stretch i..... Var bare nederst det ble noen skrukker. men det synes ikke likevel. Har ikke ork eller råd til å gjøre om ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg