rennfahrer Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Baklyktene har kommet :D FANT ET PANSER :) Tenkte det kunne være et utstillingspanser;) Håper du ikke føler at jeg hermer etter deg; audifanatic. Skal også mixe sammen en passende radiator av disse jeg har ikke rustent panser på min bil, men derimot audifanatic på forumet her som har det. men nå har han vel slettet tråden om bilen sin. det begynner å bli flere og flere som kommer med rustentpanser, og det ser knall ut når man har riktig farge på bilen. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 trenger du panser eller? Neida :) HAr et strøkent et og, men siden jeg fikk dette gratis, tok jeg det selvsagt med :D jeg har ikke rustent panser på min bil, men derimot audifanatic på forumet her som har det. men nå har han vel slettet tråden om bilen sin. det begynner å bli flere og flere som kommer med rustentpanser, og det ser knall ut når man har riktig farge på bilen. Skrev vel audifanatic ;)Bare kom på at han hadde likt. .. Men ser bra ut, uten at men ødelegger karosset :) Er fort gjort å bytte et panser :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Stilig prosjekt, lest hele tråden din nå, du virker veldig rutinert og nøyaktig så jeg gleder meg til å se resultatet:-) Denne tråden blir å følge med på:pray Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Stilig prosjekt, lest hele tråden din nå, du virker veldig rutinert og nøyaktig så jeg gleder meg til å se resultatet:-)Denne tråden blir å følge med på:pray Takk for det :) Egentlig skulle jeg oppdatert før helgen, men finner ikke kamerakabelen:crazysant: Måtte nemlig lage en bad-look list på panseret, siden lyktene bygger så langt ned. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 rat car er fett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 rat car er fett :D Ja, får litt rat-stuk med det rustne panseret! OG når jeg ikke vil ha rat-look, tar jeg det av og setter på det pene! :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Har du tenkt til å plombere motoren til 160 hk og bremse? For karosseriet er vel ikke typegodkjent for mer enn det? Hvordan planlegger du å overgå dette? :) For som jeg har skjønt har du tenkt til å prøve uten TÜV? Du har snakket med Biltilsynet, sånn at de vet om ombyggingen? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jada. Prata med dem, så det er i boks. Tror det skulle gå fint uten å plombere den også. Men vanter fortsatt på noen papirer så jeg får levert skriftlig søknad. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Har du tenkt til å plombere motoren til 160 hk og bremse? For karosseriet er vel ikke typegodkjent for mer enn det? Hvordan planlegger du å overgå dette? :)For som jeg har skjønt har du tenkt til å prøve uten TÜV? Du har snakket med Biltilsynet, sånn at de vet om ombyggingen? Eirik man fikk vel golf 2 limited edition med G60 16v med 210 hk vel? er ikke noe stress trur jeg.. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Heisann, tror jeg har funnet noe som interesserer deg på AutoDB i dag :) Golf Rally stoler med dørpaneler etch :D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1536100 Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Heisann, tror jeg har funnet noe som interesserer deg på AutoDB i dag :)Golf Rally stoler med dørpaneler etch :D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1536100 Tak for den, du ,men henter skinnseter på lørdagen:) Leverer også bilen til lakkering da ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Okei, hadde ikke fått med meg at du har fått tak i seter jeg.. :) Fargevalg blir det? Orker ikke å gå tilbake for å sjekke ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 man fikk vel golf 2 limited edition med G60 16v med 210 hk vel? er ikke noe stress trur jeg.. Rallyen ble levert med 16V G60 motor! Fins 70 stk av dem i hele verden! 210 hk ganske så riktig! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Rallyen ble levert med 16V G60 motor! Fins 70 stk av dem i hele verden! 210 hk ganske så riktig! Nei. Rallye ble levert med 8v G60-motor på 160 hk, og ble produsert i noe mer enn "70". Den du tenker på, heter G60 Limited, og hadde ikke samme breddinga som Rallyen, men hadde derimot fem dører. Motoren i denne heter 3G. Dessuten kom det 71 eksemplarer av denne. Denne fikk du kun i LP9V. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 5000 eksemplarer av Rallye ble lagd. Lurer på hvor mange det er igjen.. Komplett skinn interiør du skal hente eller? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg