HHA Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 En venn så en litt uvanlig bil i bygda her omdagen. Tenkte det kanskje var noen her på forumet så jeg legger ut et bilde her. Noen som kjenner seg igjen eller? Utrolig fin bil. Selv om jeg ikke akkurat er verdens største BMW fan. Men BMW Coupe er alltid kos :win Bildet er fra Gjerdrum og er desverre tatt med mobil. men men Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Vet du om bilen er en M3 eller ikke? Alle kan jo bruke siderillene fra M3'en. Absolutt meeeget pen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Den har vel M3-panser også? Den bulken på panseret sitter vel ikke på vanlige 3-serier? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 BMW E46 M3, ja. Fine biler det. Ser ut som BBS Motorsport felger. Henrik Thorstensen sin nye M3? Edit: Var kanskje litt rask der ja... Kan jo være en vanlig E46 coupè. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har lite peiling på BMW gitt.. Men skal ikke se bort ifra at det er en M3 nei :D Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Prodigy ; du kan da ikke se om det er en M3. Er du fra området/kjenner du eieren? Isåfall kan jeg godta svaret ditt.. Mange som har look-a-like M3's rundt i landet. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Siden du har reg.nr på originalbildet kan du jo bare skrive det inn https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx Edit: fiksa linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 This server uses LDAP Authentication {SVVLDAP} hva vil det si da? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har såklart klart å lagre bildet oppå orginalen :p Starta ihvertfall på CE.. Vet de 3 siste siffra også. Men er ikke så keen på å legge ut de til alle og enhver. Med tanke på tyveri og den slags. Samme hvem som er eieren egentlig. Fin bil og morsomt å se en slik her :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er ikke så stor BMW fan jeg heller, men de bilene der er SINNSYKT pene. Satt faktisk å så igjennom litt bilder og salgsannonser på de der nå nettopp. E30 M3 og E46 M3, to av mange drømmebiler! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Dette ser ikke ut til å være en original M3 - ser bl.a. at den mangler M3-speil.. Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Dette ser ikke ut til å være en original M3 - ser bl.a. at den mangler M3-speil.. Var det jeg oppdaga og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nå har ikke E46 M3 de derre typiske M3-speila da, men mer runde.. Uansett så er det der neppe en M3.. Var noe gale med proporsjonene også, men klarer ikke sette fingen på hva! ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Den ser ombygd ut, ja. Husker jeg så en 318Ci med M3-look i samme farge, kanskje dette er samme. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Panseret er likt på M3 og vanlig 3-serie så vidt jeg kan se utifra google sine bilder. Speilene er vel det som forteller oss at dette er en ombygd 3serie bare, ettersom rillene på sida og fangeren er M-sport. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg