steinarne Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 som den svært beskrivende topicen sier, så har jeg strøm i cd-spilleren men ikke lyd i verken frontsett eller sub. høytalerne foran er koblet rett, forsterkeren er jeg litt mer usikker på, siden jeg monterte den i dag. Når jeg kobler til jording/strøm kobler den seg i protection mode. Det er er earthquake ph2000w. Jeg mistenker at det er cd-spilleren som er ødelagt, men om noen andre mener noe annet, så vil jeg gjerne høre det. edit: det er en blaupunkt bronx cd-spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nok spenning til spillern? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 i og med at jeg har problemer med det elektriske på bilen så kan det ligge noe der. hvordan sjekker jeg spenningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 volt meter? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tar et et multimeter og stiller det inn på 20V/spenningsmåling og røde pluggen mot hovedstøm til spiller og svart pluggen til jord :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jeg vet at batteriet gir litt over 14 volt så jeg tror ikke det skal være noe problem der, men hva betyr det når earthquake forsterkeren er i protection mode er det vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jeg vet at batteriet gir litt over 14 volt så jeg tror ikke det skal være noe problem der, men hva betyr det når earthquake forsterkeren er i protection mode er det vanlig? Den skal ikke stå i pretectionmode nei, da er det noe som er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 noen som vet noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 noen som vet noe mer? Har du styrestrøm til forsterkeren? Er framhøytallerne kobblet på radioen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=865 har det adapteret og der er en 12v utgang hadde ikke kabelsko som passet (veldig liten flatstift) så jeg bare strippet ledningen stappet den inn og teipet rundt. høytalerne er koblet på det det står at den skal kobles på (front right/left) har foresten koblet jording til en bolt som går inn til chassis men ene siden av kabelskoen berører plastikk er jordinga god nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=865har det adapteret og der er en 12v utgang hadde ikke kabelsko som passet (veldig liten flatstift) så jeg bare strippet ledningen stappet den inn og teipet rundt. høytalerne er koblet på det det står at den skal kobles på (front right/left) Den blåe ledninga, hvor stappet du den? Har du trykket høytaler ledningene inni de runde kontaktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 den vises ikke på bildet men den er koblet på en egen remote utgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 den vises ikke på bildet men den er koblet på en egen remote utgang På forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 på remote utgangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 på remote utgangen På remote på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg