claptrap Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Selger mine 17" TSW felger med brukbare dekk, holder 1-2 sesonger til. Har ikke plass til å ha de liggende og kan ikke bruke de på grunn av dårlig vei hjemme. Felgene er ikke skadet, faktisk kan de karakteriseres som 99 % strøkne. Litt vaskeriper er det, men ikke mye. Selges til høystbydende. Ta kontakt så sende jeg bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Boltsirkel er KJEKT å nevne :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Boltsirkel er KJEKT å nevne :) Åj, glemte meg helt bort når jeg satt å la ut denne....men ihvertfall, boltsirkel er 4*108 og innpress er vel tenkelig at det er 18 eller rundt der. Peugoet som det har stått på har ihvertfall 18 som veiledende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg