MeSs Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hvor masse skal du ha for bilen og kittet??? Er interisert.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg håpet da å få igjen 15.000 for bilen, men er som sagt åpen for bud. Fried Kittet vil jeg ha igjen 4500 for hvis jeg skal selge det. Kostet 8000,- nytt på http://www.bcb.no Er en som skulle ha det.. skulle møte han på Gatebil.. Bonde fra Nord :op Har egentlig hatt litt lyst på å bruke det på det nye prosjektet mitt i det siste.. Vi får se.. Må selge bilen har for å finnansiere motoren i den nye.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 blir volvo prosjekt på deg? du har pm foresten. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Klart det blir volvo Prosjekt!! Finnes det noe annet?? :D Blir 240 her også! Det råeste av det råe! Etterhvert! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 rart jeg aldri har sett deg på jessheim.. så en grå tic for noen mnd sia, men aldri etter det.. hvor på gardermoen er det du holder til a? kan jo sikkert stikke bortom å se på bilen.. alltid morsomt det. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Bor på Råholt.. Grunnen til at det Står Gardermoen der er fordi at det er flere folk som vet hvor det er.. Kan hende den Grå TIC var min... Vet du hvem som eiker den bilen med 850styling som står like ved Videregående! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jepp den gråe? En som gikk i klassen min på grunnkurs, er fra gjerdrum. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Ja, det var den.. Noe spesielt som er gjort med den eller? Du vil ikke ha bilen min da? Må få penger til motoren min! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 joda har jævli lyst på turbobil, og rust har ikke noe å si, har sveiseapparat.. Men er lærling og med lønn på 5000i mnd så blir det ikke mye til overs på bilkjøp.. 245`n bruker jo suppe for rundt 2-3 lapper i mnd...da må jeg i såfall selge den da, for å få råd til din.. men har akkurat kosta på min en del så jeg har ikke lyst til å selge heller... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by VolvoRaggar joda har jævli lyst på turbobil, og rust har ikke noe å si, har sveiseapparat.. Men er lærling og med lønn på 5000i mnd så blir det ikke mye til overs på bilkjøp.. 245`n bruker jo suppe for rundt 2-3 lapper i mnd...da må jeg i såfall selge den da, for å få råd til din.. men har akkurat kosta på min en del så jeg har ikke lyst til å selge heller... da må du jobbe svart vøtt. må jo ha 240 tic. wooootiss Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg vil heller ikke si at det er mye rust på den! Men den er der! Den er også medberegnet i prisen! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg tok et par bilder av bilen.. Den ser møkkete å fæl ut ( noe som den også var ) men dere får ihvertfall et lite innsyn i hvordan den ser ut.. Ikke veldig spennende men.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 :) Dritten.. bildene er visst for store.. Kan maile dem da.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=310813&username= Se der.. et dårlig et.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lauben Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Er den solgt ennå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg