gundersenautoparts Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Pioneer AVH-P6400cd med innebygget 6.5" motorisert skjerm selges for høyeste bud over 4.500,- Denne har vært pakket ut av esken og koblet til strøm for å sjekke at den virker. Men den har aldri vært montert i bil eller brukt. Dette er en spiller med meget gode spesifikasjoner og tilkoblingsmuligheter! Selges kjapt, så førstemann med 4500,- stikker av med den! http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=1649&taxonomy_id=25-109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Åssen årsmodell er spilleren av? "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Du det vet jeg faktisk ikke sikkert gitt. 2004? Men som sagt, ALDRI brukt... Sjekk ut linken som ligger over her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Du det vet jeg faktisk ikke sikkert gitt. 2004? Men som sagt, ALDRI brukt... Sjekk ut linken som ligger over her... sjekka linken derfor jeg lurte på alder "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Man må vell ha en ekstern dvd spiller på denne? Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det må man. Dette er en spiller med gode spesifikasjoner, og det er grunnen til at jeg kjøpte den. Hadde ingen behov for dvd i enheten da jeg bruker PS2 i tillegg... dette er jo en spiller for deg Tommen 3 linjeutganger på 5volt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 SOLGT for endel mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg