hondakar Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Og som er villig til å skaffe meg Honda sin orginale Type-R workshop/repair manual?? Vet ikke helt hva den heter men jeg så at han verksmesteren dro den frem når jeg var innom og spurte om noe ang bilen. Fikk vann i munnen og ble helt mo i knærne da jeg fikk se den:D DENNE MÅ JEG HA!!kiddie Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by hondakar Og som er villig til å skaffe meg Honda sin orginale Type-R workshop/repair manual?? Vet ikke helt hva den heter men jeg så at han verksmesteren dro den frem når jeg var innom og spurte om noe ang bilen. Fikk vann i munnen og ble helt mo i knærne da jeg fikk se den:D DENNE MÅ JEG HA!!kiddie Var det Erling på Autozentrum du så dro den frem? (EDIT: Boken altså) Du kan i så fall spørre han pent. Han er meget snill han. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by famir Var det Erling på Autozentrum du så dro den frem? :D:D:D ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg