Rekord 2,2i Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ja lurer på ka eg skal kjøpe å ha baki biln Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det meste låter "feil" når det er montert baki bilen (hattehylla/dørsider). Kjøp det du har råd til men prioriter et godt system i front. Noen synes kanskje at det vil låte litt "feil" dersom en bare har høyttalere fremme i bilen, men dette er en vanesak og en persolig avgjørelse. Høyttalere bak i bilen er greit dersom dine passasjerer i baksetet vil høre musikk. da slipper du å skru op volumet så mye og kanskje fade lyden bak slik at du kan ha dype samtaler med dama i passasjersetet fremme mens gutta bak hører på den siste skiva til Scissor Sisters. Hvilke høyttalere du skal velge er opp til deg å avgjøre. Utseende og pris er mer avgjørende enn lyden dersom det er hattehyllemontering det er snakk om mener nå jeg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvis det er bak høytalere til et surround anlegg ville jeg valgt samme type du har brukt foran for å treffe tonalt i lyden.. er det et stereo anlegg er jeg enig med morel Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg