Gå til innhold

4" coax høytalere

Ranger emnet


KriegHeim

Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Da er det tid for å oppgradere lyden foran, skal ha 4" coax, men trenger høytalere der man kan knekke av ramma, se bildene jeg tok i hui og hast

 

S5000736.jpg

 

S5000737.jpg

 

Igjen er jeg å snuser på fusion.. her ser man at ramma kan knekkes av, det eneste er at det ser ut som diskanten bygger for mye ut, diskantene må nesten ligge inne i selve elementet

 

EN-FR402-side_small.jpg

 

Vtek til earthquake bygger ikke like mye ut, og er vel ett bedre element.

 

vtek42.jpg

Vil gjerne ha tips til coax`er som IKKE bygger mye ut, og som er i størrelsen 4"

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha tips til coax`er som IKKE bygger mye ut, og som er i størrelsen 4"

 

 

http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=332

Dette er et element som jeg har montert mange av og blir like overrasket hver gang over resultatet.

De låter uforskammet bra til prisen.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: jeg har bestillt de coaxene..skal bytte de ut med originalhøytalerne i dashen på en polo.

hvordan skal man instalere disse får å få best mulig resultat.

tenker på demping..

 

Er ikke veldig viktig med demping i dasjbordet, pass bare på at det ikke er noen hull eller åpninger i nærheten da dette skaper akustisk kortsluttning og dermed lite bass.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=332

Dette er et element som jeg har montert mange av og blir like overrasket hver gang over resultatet.

De låter uforskammet bra til prisen.

 

Mvh

Dag Johansen

 

Har de en slik knekk ramme jeg etterlyser? Jeg klarer heller ikke å se hvor langt diskanten bygger ut, men som du ser på bildet, har jeg VELDIG lite å gå på i plass..

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår