Uno_turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei.. Lurer på om noen vet om det er vanskelig å få bygd om 1,5 sx i.e motoren soms itter i min fiat uno til turbo.. vil ikke bytte motor for jeg finner ikke 1,4 turbo til salgs noe sted.. derfor har jeg funnet ut at jeg heller vil bygge om min 1,5 til turbo. Noen som har peiling på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Alt går med tid og penger:) Jeg turbokonverterte civcen jeg hadde. Kosta meg 5000 kr.. Holdt gjorde det også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Dersom du har en MK2 skal du ha 1.4-literen, samme motor som sitter i Punto Gt. Har du MK1 (mest sannsynlig, da MK2 aldri ble tatt inn) skal du ha 1.3-literen. 1.3-literen er også mer solid enn 1.4-literen, på sistnevnte har toppene lett for å ryke om ikke man gjør ting korrekt og riktig. Ingen av dem er uansett vanskelige å finne. Forhør deg med Norsk Fiatklubb, Fiat Klub Danmark, eller let i england. Bare husk at Uno Turbo har helsveiset karosseri, i motsetning til "vanlig" Uno som bare er punktet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hvsi du leser detta.. ta en titt på http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1230543 kan du ikke bare flytte over motoren derifra a?:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg