Golfen Rolf Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Heisann folkens. Vurderer og selge bilen min, legger med et bilde og to, viss noen er interessert kommer mer informasjon og bilder, legger den nok ut på finn.no også. Litt info: Før lakkering ble bilen fullstendig ribbet, utenom motor og alt rust ble sandblåst. bilen ble også tektylert i 2005, så bilen er rustfri. Hel lakkert desember 2004 i lilla perlemor-lakk, veldig fin lakk. ikke vinterkjørt siden 2002. Felger Artech 9x16 med 215\40 dekk. 1,6liter rullet 191000km. Eu godkjent hos NAF juni i år. Cd spiller: sony xplod mp3 spiller og 2 pioneer 6x9 i hattehyllen. Sort interiør med sorte trekk over setene. Supersport justerbart senkesett, montert i mai i år. Følger også med 2 sett med spacere, lakkerte m3 sidekjørt og bakspoiler, skjørta ble tatt av etter jeg bestemte meg for *less is more* og spoileren ble aldri montert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette var meget pent for øyet... Utrolig bra utført og flott gjenomført =) Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen Rolf Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Takk for fin kommentar Kripus :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 peeen bil... pris? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen Rolf Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 33k tenkte jeg selge den for. noen interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen Rolf Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 oppdater med noen nye bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ahh som sukkertøy for øyet. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg