Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet


Per Christian

Anbefalte innlegg

  • Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan går det med grenrøret ditt?:heyyou: Fortsatt bare plata som er i orden? Må mase litt vettu :p

 

hehe ja det er fint dere maser:thanks ja desverre er det kun plata som nesten er ferdig :( skal se om vi rekker og skjære ut formen på den i morgen... hvis du skjønner hehe

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjærer du med? Freser du eller er du en heldiggris og har tilgang på CNC maskin?:p

 

 

hehe nei er ikke så heldig nei.. blir nok med skjærebrenner ja...slår seg litt sikkert men det går og banke den til...

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stoppa litt opp her eller?:heyyou: Venter litt på updates. Skjer det noe med grenrøret?

''Mas, mas, mas'' Tenker du vel nå :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppa litt opp her eller?:heyyou: Venter litt på updates. Skjer det noe med grenrøret?

''Mas, mas, mas'' Tenker du vel nå :p

 

ja har hatt litt pause gitt... trenger det ass.. men nå begynner gløden og komme tilbake her hehe...

grenrøret er det ikke skjedd så mye med enda men.. har merket det da:D så for se om vi rekker og få skjært det ut til uka..

 

så slenger ut litt bilder da...

 

DSC00047-2.jpg[/img]

 

 

DSC00049-3.jpg

 

Så har jeg laget noen skvettlapper til bakfangeren... er litt usikker på om det blir fint men....

 

hva mener dere?

DSC00050-1.jpg

 

 

DSC00058-2.jpg[/img]

 

DSC00059-1.jpg[/img]

 

DSC00060.jpg[/img]

 

Her ser dere åssen fargen er i sol:D

DSC00054-4.jpg

 

Skal putte blokka i bilen pga,grenrør tilpassning

 

DSC00064-1.jpg[/img]

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til skvett lapper! Hva slags riper er det du har fått på bakfangern? Så ikke bra ut.

Blokka var fin og svart.

 

Hva skal du ha for en toppakkning? Mulig du har skrevet det før, men isåfall har jeg glemt det? Eller kjører du orginal?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja er veldig skeptisk til det selv hmm... tror kanskje jeg dropper det ass..

 

Jeg skal levere inn blokka til motorteknikk.... de skal frese og montere pyramide tråd i blokka.... det er det sammme som piano tråd men bare at den er tre kantet... da kiler den seg inn i toppen...så har de pakkningen som de fjerner den stål ringen rundt cylindra... så tråden kommer opp i toppen...

 

Dette skal vist tåle alt! motoren ryker får det skjer noe med toppen hehe.... det er helt nytt innen gatebil.. men bmw brukte dette på formel1 bilene sine på 80 tallet hehe

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh! Hørtes lurt ut! Hvor mye tar de for dette? Motorteknikk altså?

 

Det er jeg ikke helt sikker på enda hehe... men det er ikke så mye dyrer enn piano tråd.. og det tar de sånn ca2000kr for.. sånn ca ca hehe.. så det er ikke så ille nei...

 

da holder hvertfall det da haha

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår