Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet


Per Christian

Anbefalte innlegg

hehe det er kult,kjører du bmw eller? Bremser kommer til neste vinter tenker jeg hehe

 

Er nok bare 17 år, så nei. Må få solgt lettsykkelen, så kommer en E30 325. Og til høsten skl jeg prøve å bygge litt selv ;)

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok bare 17 år, så nei. Må få solgt lettsykkelen, så kommer en E30 325. Og til høsten skl jeg prøve å bygge litt selv ;)

 

ok hehe det er greit og starte tidlig. jeg kjøpte bilen da jeg var 17år... Det er gøy og holde på ja...lærer masse av det

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hehe det er greit og starte tidlig. jeg kjøpte bilen da jeg var 17år... Det er gøy og holde på ja...lærer masse av det

 

Mhm, skal i lære på plattform til høsten, så har 2 uker jobb og 4 uker med fri/prøve å fikse bil, så håper på en lærerik høst. Ser opp til bilen din :partyon: Den er eller var jævli strøken

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, skal i lære på plattform til høsten, så har 2 uker jobb og 4 uker med fri/prøve å fikse bil, så håper på en lærerik høst. Ser opp til bilen din :partyon: Den er eller var jævli strøken

 

Takker morro og høre:) Ja da har du tid til og skru da hehe.. er du på gatebil så er det bare og komme bort og slå av en prat hehe

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker morro og høre:) Ja da har du tid til og skru da hehe.. er du på gatebil så er det bare og komme bort og slå av en prat hehe

 

Hadde tenkt meg på Rudskogen, får se hva som skjer med Våler. Blir sikkert BMW-treffet på høsten vertfall. Skal se etter deg ;)

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, dette var litt smårått å lese om. (Ikke brannen å slik altså) :p

 

Er egentlig ikke så veeeeldig glad i bmw, men må innrømme at detta ikke så så verst ut :D Hele bilen generelt...

 

*Følger med videre* :)

 

Takker:) det er bare og følge med, det kommer til og skje litt fremover her nå:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår