aremme Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 fekk meg hjelpeaxel og fordeler som skal i en b230et i dag, men hva mer trenger eg for at dette skal funke? har aldrig vore bort i desse fordelarane før eg så fint med noen svar:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 må du ikkje ha hallgiver på B230ET? Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 må du ikkje ha hallgiver på B230ET? etter slik som eg har hørt så går det med fordeler fra E/F-motor som kommer fra 240..... så eg veit ikkje.... derfor eg spør, synst no det mangler noe her eg da. men så har eg ikkje vore bort i desse fordelerane før, kun vore bort i den typen med stift Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ok, men om du skulle finne ut at du må ha hallgiver kan eg godt komme til måløy og hjelpe deg med og kaste den du har :) (les kjøpe) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er fra F det der? Mangler da bare (deksel) rotor og lokk der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 du skal jo ha motronic, der sitter det veit sensorer bak på svingjulet, en som skal sitter rettover start kransen, og en som skal ha signal fra en tapp på det flate stedet, den tappen skal stå 90 grader før ØD, dvs rett mot starteren når stempel 1 står på topp, så det skal du ikke ha tennings modul og sånt, bare all elektronikken i fra motronicen.. og så lenge alt er kobla riktig så skal alt funke.. har du funnet ut av hovrdan det skal kobles opp? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 du skal jo ha motronic, der sitter det veit sensorer bak på svingjulet, en som skal sitter rettover start kransen, og en som skal ha signal fra en tapp på det flate stedet, den tappen skal stå 90 grader før ØD, dvs rett mot starteren når stempel 1 står på topp, så det skal du ikke ha tennings modul og sånt, bare all elektronikken i fra motronicen.. og så lenge alt er kobla riktig så skal alt funke.. har du funnet ut av hovrdan det skal kobles opp? ferdig med å koble opp det eletriske:) einaste å sette i kvit rele og ledningen som aktivera releet:) men hva trenger eg nedi den fordeleren da? bare lokk og rotor? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 rotor og lokk er alt du skal ha.. får starta uten det hvite relet om du kobler pumpa, sånn for og teste om det fungerer.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 rotor og lokk er alt du skal ha..får starta uten det hvite relet om du kobler pumpa, sånn for og teste om det fungerer.. ok takker :) har det releet liggandes ut i skapet her så er bare å koble det på kontakta og sette på den som kommer fra hjerna skal vell på nr 86/1 på releet Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg