Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Å da fikk jeg akkurat telefon om at en kompis hadde sett den gullfarga civicen på fåvang, som har vært en del her, med rimelig most front.

 

Synd! Den var pen!

 

Dette er andre gangen han har vært borti noe nå... Hadde hatt for stor fart og kommet over på feil side i en sving og inn i en golf. Ble visst store skader på golfen og..surt

"Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door."

 

Ascona B/J 16V ombygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvem eier den grønn/gråe corrado'n med eksospotte ut langs hele begge sidene på bilen? eksosrøret går ut forran på dørene på begge sider og går nesten bak til bakdekkene! RÅTT!! så den sto ved europris igår og møtte den ve statoil nordre ål litt senere!

 

usikker på hvem som eier den, men om det ikke har blitt gjort noe siden den ble solgt, så sitter det en 2.0L 16v turbo motor i den. Skal ha for å prøvd noe litt uvanlig på corrado, sidepipes, men kan diskuteres om det er noe pent på en bil som burde være så clean som mulig :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er andre gangen han har vært borti noe nå... Hadde hatt for stor fart og kommet over på feil side i en sving og inn i en golf. Ble visst store skader på golfen og..surt

 

ja surt, den var veldig pen!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker på hvem som eier den, men om det ikke har blitt gjort noe siden den ble solgt, så sitter det en 2.0L 16v turbo motor i den. Skal ha for å prøvd noe litt uvanlig på corrado, sidepipes, men kan diskuteres om det er noe pent på en bil som burde være så clean som mulig :)

 

ja er litt spesielt egentlig men, syns det var litt tøft.. hehe..

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja selvsagt :P blanda deg og en anna en med en gang :P

 

har ikke vært noen ting hittil i vinter så vidt jeg veit...

 

Nå skal jeg også for en gangs skyld komme med ett FORNUFTIG inlegg.

 

Det møtet med politiet fant sted før kong vinter kom! Husker at jeg kjørte sykkel dit nemlig! Og ja, det er iallfall planen at det skal bli kjøring på Våler i år også.

Om det ikke har vært noe hittil i vinter kan vel diskuteres. Isbana på losna er jo innleid av politiet hver torsdag, slik at vi kan reise opp dit og herje som besatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg også for en gangs skyld komme med ett FORNUFTIG inlegg.

 

Det møtet med politiet fant sted før kong vinter kom! Husker at jeg kjørte sykkel dit nemlig! Og ja, det er iallfall planen at det skal bli kjøring på Våler i år også.

Om det ikke har vært noe hittil i vinter kan vel diskuteres. Isbana på losna er jo innleid av politiet hver torsdag, slik at vi kan reise opp dit og herje som besatt!

 

har den vært innleid på torsdager?

 

De sendte jo ut mld hver gang i fjor, har ikke fått ei eneste mld nå siden våler..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den vært innleid på torsdager?

 

De sendte jo ut mld hver gang i fjor, har ikke fått ei eneste mld nå siden våler..

 

den har vært innleid hver torsdag i det siste ja! siste gang var sist torsdag! men da ble det ikke no av pga for mye vann i banen! isen smelter utpå der så:(

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår