vw 1200 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er hovedsaklig på jakt etter en 54/55 mod, men er åpen for andre forslag. Ragtop er et kjempepluss. Bilen må være i god stand og kjørbar. Viktig at det er maching numbers på bunnplate og karroseri. Orginal 30 hk motor er også viktig, men om det ikke er riktig motornummer på den, er ikke så viktig, men selvfølgelig det beste. Ønsker hovedsaklig orginal bil. Ønsker ikke ihjel-sveist bil, eller bil med mye uorginalt. Har sett på en del biler både i Norge og Sverige, men ikke funnet noen bra bil enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 50 modelle er for gammelt? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 den der likte jeg iallefall! :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw 1200 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 50 mod er ikke værst, men skal ha en oval med org 30hk, slik at jeg kan bruke judson supercharger kittet mitt :-) Den 50 mod der var flott, men den står vell ikke i Norge? Ser den har ch på bakfanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg