turbokano Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 må ha tak i en kompressor til 2-3000kr,brukes til litt lakkering å slikt,funker biltem greit? clas olhson? noen formeninger om dette folkens?:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by turbokano må ha tak i en kompressor til 2-3000kr,brukes til litt lakkering å slikt,funker biltem greit? clas olhson? noen formeninger om dette folkens?:) Biltema sine kompressorer er greie de. Men har ikke peiling når det gjelder lakking. Har lest en post om dette før, var en dud som skulle ha masse forskjellig verktøy. Mener å huske at du burde ha rimelig stor kompressor for lakking så du slipper å stå å vente på at den fyller seg hele tia. Men som sagt hakke peil. Men søk.... Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by candyman Biltema sine kompressorer er greie de. Men har ikke peiling når det gjelder lakking. Har lest en post om dette før, var en dud som skulle ha masse forskjellig verktøy. Mener å huske at du burde ha rimelig stor kompressor for lakking så du slipper å stå å vente på at den fyller seg hele tia. Men som sagt hakke peil. Men søk.... jeg har en kompressor som jeg kjøpte på maxbo for 2000.- som jeg bruker til lakkering.alle sa det aldri kom til å gå men det er ikke noe prob så lenge du ikke stresser. den jeg har er på 25l og leverer 180l luft i minuttet. skal du bruke en så liten kompressor så bør den minst levere 170 liter luft i min. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 kjøp deg en 50liter eller større, ellers sliter du litt... lakkering krever lite trykk, men mye mengde, og det er ikk 25literne så flinke til. Clas ohlsons 50liter er veldig fin, den har jeg. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg