Mr.TransAm Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Var faktisk det jeg tenkte på og Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Men hvor har dere gjort av donasjonsknappen? Tenkte på å hjelpe dere med en 50 lapp.. Uten å banne på det så ble den borte i en oppgradering og ingen hadde brukt den noe særlig i tiden før oppgraderingen og ingen spurte etter den etterpå. Klikk på noen linker i stedet, det gjør samme nytten og er mye enklere for folkene som mottar pengene :p Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Joda... Det er sant. Men jeg pleier å støtte sider etc jeg henger mye på :p F.eks da TPB behøvde server etc, donerte penger... Savner f.eks siden deres og :p.. Men greit nok, elsker forumet her jeg.. Føler meg hjemme :) (klikk klikk reklame) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg