Duett Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 som topic, noen som vet? mine var litt rusta å gidder ikke bare å lappe i.. å jeg kommer ikke inn på vreng sine sider nåalacocaina edit: altså de som hjulbuen er festa i, ikke inne i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Denne har de på veng.no, koster 540,- + moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ja nå ble jeg i tvil her.. INNV.HJULBUE, BAK YTRE DEL: er ikke den du viser den som er inne i bilen viss du skjøner..:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ... ja nå ble jeg også usikker, men er ikke den innvendige delt på mitten langsetter da, har ikke vært ute å kikket men jeg trodde det. Den ser jo veldig riktig ut den du har bilde av også. Du må nok vente på ekspertene, det er mange som (tror) vet noe her...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hehe, mange som tror ja:ahahahhaha: var jo utrolig til prisforskjell på dem også.hmm.. skulle fått bestilt de fort som mulig egentlig også, da jeg må få sveisa rusta som er snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg